Skolan, bowling, fredag!


God morgon på er gullungar! hoppas att ni har sovit riktigt gott? det har jag iallafall :)
klockan är 06:53 just nu, och jag är vaken, ja det är ju faktiskt så när man har en skola att sköta. men idag är det första gången på länge jag vaknar före min pappa. haha, han kan nästan skrika på mig för att jag ska gå upp. men idag så behöver han inte det:) och jag vet ju vad hans fråga kommer vara när han vaknar, ;) " inte sovit inatt eller?" haha, men det har jag faktiskt! (: , och jag gick upp kl 06:35 typ. helt grymt! jag är grym! :) haha, nu blir det en lång dag framför mig iallafall.. det är tisdag, slutar kl 14:00 , efter jag slutat så ska jag å alla andra i min klass dra och bowla.. :) mysigt! och efter det så ska vi som tar studenten & lärarna ut och äta en bit mat. fatta va mysigt!? :) och ja, det är ju som sagt tisdag. 1 vecka kvar tills jag ska göra mina naglar!! Woohooo! :) längtar ju grymt mycket.. (; lätt värt. :) ja, denna veckan blir nog helt full. ska praktisera i morgon och på fredag. och på torsdag ska min klass å jag till liseberg. 13:00 - 16:00 . så blir en kort dag =D , och på fredag ska jag till min bedårande efterlängtade pojkvän. ;) OMG. ;) jag längtar kan man väl säga! :) saknar honom! inte träffat han på typ. 2 veckor nästan :( känns ju sådär.. :/ ? men men . klockan går. och ju ska jag hoppa in i duschen för man vill ju vara upp piffad när man ska till skolan? ;) Så klart :D haha, men nu har jag inte tid att skriva mer :) hörs nog sedan. ha en kanon dag nu allihop! pusspuss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0