Shopping med mamma (: student & bal osv.

Var och handlade med mamma i går inne i göteborg.frölunda faktiskt. och där hittade jag allt detta, som jag såklart köpte, köpte även en grön tröja också. men den blev inge bra på bild, så ja, kanske kommer upp en bild någon gång då jag har den på mig. vem vet :) ?  aja, här är lite av det jag köpte med mig hem iallafall :)


- Vad tycker ni om den as snygga jackan?! (:



- Även ett linne jag kände för att köpa. tyckte det var snyggt.


- Sen så fick det bli ett par örhängen till Balen.


- & även ett halsband till Balen


- & ett halsband till Studenten


- Ett armband till studenten


- även örhängen, men dom kan jag tyvärr inte ha.. =(
så får hitta några andra örhängen som kan passa (;

Jaaa, det var lite rader om igår. om vad jag gjorde och så vidare. nu blire till att skriva ett nytt inlägg nämligen, intresserad & nyfiken om vad som ska skrivas på det? så får ni läsa sedan. för just nu avslöjar jag ingenting! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0