inte alls många veckor kvar. :)

haha, Oj då! förlåt för fruktansvärt dålig uppdatering! men det har varit så mycket runt omkring just nu. mycket med skolan prov och grejjer, har en pojkvän att pyssla om, & vänner, :) men jag klagar ju absolut inte! :) det är 12 skoldagar kvar, helt underbart! denna veckan har sett ut och ser ut såhär:

Måndag: Skola
Tisdag: Skola
Onsdag: Skola
Torsdag: Praktik
Fredag: Praktik, sedan prov uppsättning på mitt hår inför balen :)
Lördag: Crusing? om jag orkar? får väl se..ska iallafall ut på stan med mamma.
& köpa resten av sakerna till Bal & student

& nu är det vecka 20.

Kan ju även visa hur nästa vecka ser ut när jag ändå håller på:

Måndag: Skola
Tisdag: Bowling med klassen, & sedan ska vi studenter ska äta middag med våra lärare.
Onsdag: Praktik?
Torsdag: Liseberg med klassen .
Fredag: Praktik ?

Och här är det vecka 21.
& vecka 22 blir en fruktansvärt rolig vecka! :)
den kommer att se ut såhär:


Måndag: Skola
Tisdag: Skola, sedan fixa naglarna,
Onsdag: Städa skåpet i skolan & ta hem grejer, sedan make-up & hårfixningen inför balen som börjar kl 19:00. & dit tar vi oss med en
limousine
Torsdag: Skolan, blir en lugn dag skulle jag tro,
Fredag:
STUDENTEN!

så ser det ut (: , sedan så har jag lov. (: och börjar på nordiska folkhögskolan den 23 Augusti ! :)

så ser mitt liv ut som närmaste veckorna fram över :) ska bli väldigt roligt. inget stress ingenting. bara ta det lugnt, har en sån jävla längtan att skolan ska ta slut nu så det är helt galet.. men det är nära nu. för en gångsskull! =D ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0