hihi övningskört

jävlar va de regnar..regnade som fan när jag körde hem ifrån maxi. & då kom såklart haglet med ... Spännande att köra i haha, fan första gången ;) , helt otroligt vad fort de kom. och när jag nästan var hemma så var vägen snus torr.. ;D dedö! så nu ligger jag i sängen med min bärbara dator och lyssnar på regnet :) mysigt!!<3 så så var det med den saken sedö..:) vet inte vad jag ska skriva, har typ.. tappat lusten för att ha en blogg.. men men det går väl i perioder antar jag? funderar på att läsa i körkortsboken en stund? vad sägs som det..:)? låter som en ganska bra idé. men tråkigt. men måste ju såklart göras om jag vill ha något körtkort.. helt klart... och ett körkort tackar man väl inte nej till? och det bästa av allt - man fixar det helt själv! Det är ingenting någon annan kan göra åt en, utan det är bara jag själv.. så nu är det nog fan dags att ta tag i det..tycker jag. :) hoppas på att ha körkoret senast i augusti. för vill ha det innan jag fyller år innan skolan börjar.. :) det hade varit nice som faan! :) , men men.. nu ska jag återgå tror jag? jag vetinte, kanske ska fortsätta skriva? är det ens någon som läser den här meningslösa skiten?(: haha, aja, whatever..:) skitsamma i om ni läser eller inte..  bryr mig inte iallafall,. me hade ju varit kul om ni läste.:) men om ni nu läser, så får ni ju gärna kommentera också!.. hallå? hur svårt är de:) skriv vad ni vill jag ska skriva om, så kanske det blir roligare för både er och mig. att både läsa och skriva? vad sägs som det?:) aja, nu ska jag oa mig med någonting annat.. :) smsa med min sjukling lite kanske.. han är ju jätte dålig.. *suck*, <3 lilla hjärtat.... mig älskar dig Robin! <3

Kommentarer
Postat av: din älsk

hahahahahaha:)

2010-05-24 @ 21:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0