Nordiska <3

Idag har jag varit på nordiska. :) helt klart bästa veckan någonsin! (: måsate jag faktiskt erkänna. jag ska lätt söka in asså (: , det är lätt värt!, och så har min snälla mamma ringt och avbokat min fotograferingstid imorgon. har inte tid med något sådant just nu.. Sista dagen på nordiska imon 09:00 - 12:00 ungefär, så blir lite avslutningsfika. osv.:) ska få ansökningsblanketter. om att söka dit då.. utan tvekan . och efter det så ska jag gå & hämta min Balklänning.. :) & kanske sätta mig & ta en fika? får man väl se. eller om jag går en sväng och kollar på skor eller någonting? får la se hur det blir. ska iallfall hämta min klänning, och imonkväll så ska jag ut på krogen. roligt (: , hoppas att Ella följer med? :) thihi.. myspys.. får väl se vart den kvällen landar?(; ups! och så ska jag betala lite saker också. kan dock inte säga vad det är! men det kommer på bloggen inom kort :* nä, nu ska jag gå ut å röka, & sedan ta en glass. eller försöka få mamma till att göra en paj? :) thii gottgott, eller så skär jag upp min ananas, men men vii får väl se.hare gött så läänge. :) Pöws :*


♪ Bara om min älskade väntar,
om jag hör hans hjärta sakta slå,
& om han bara låg här tätt intill mig
kan jag bli den jag var igår..♫


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0