Make-up artist & hårstylist.

Nu har jag verkligen bestämt mig,. ska söka till Nordiska folkhögskolan, och göra klart mina betyg ifrån grundskolan. och även utbilda mig till make-up artist & hårstylist. som kvällsyrke. så man lär sig någonting på det också. så man har ett jobb efter Nordiska! KANON! och så ska jag köpa en grej på näet som kostar runt 600:- ? tror jag det var. allt inom körkortet iallafall, pärmarna, teorikurs, data kunskaperna inom körkoret, exakt sånt som dom har på körskolan. och så har jag bestämt mig för att byta körskola till : ditt körkort. och ta en intensivkurs. kommer bli snuskigt dyrt. men det får man väl räkna med. jag får ju gött om pengar sedan ändå. (: , och så äre då studenten på gång, älskar!  och fick reda på idag av sofia att vi skulle tydligen bowla med dom som tar studenten ifrån min klass någon vecka innan balen och studenten. men men :) ska göra naglarna den 1 juni, balen är den 2juni, studenten är den 4juni.. WEEEEEEEI PARTY!:D kärlek till mitt liiv <3 , som en gång i tiden vart åt helvete. men nu jävlar. nu är det det bästa som någonsin har hänt.

det är ju i stort sätt alla mina sjukt underbara lärare som jag har just nu, och så klart alla mina sjukt underbara vänner, och så klart min älskade kära familj, ni alla stöttar mig till 1000000%, ni alla vill mig väl. allt jag kan göra är egentligen bara att säga tack, tack för det ni gör och hjälper mig med. ni är guldvärda, ni hade kunnat styra världen! Kärlek till er!

Kommentarer
Postat av: factory coach outlet

Very good point, and thank you for sharing! Your forum is so different from us, very nice!

2011-02-23 @ 02:17:52
URL: http://www.factorycoachoutlets.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0