Ansökan osv :)


Gött, då är papprerna ifyllda.. ansökan till nordiska folkhögskolan. & aktivitetsersättning för förlängd skolgång (Y brevlådan nästa! :) praktik på torsdag & fredag, sista dagarna där. :) dom har varit mycket nöjda med mig, enligt mina lärare som har pratat med dem. känns riktigt skönt att man uppskattas av det man gör. :), plus så har min pappa beställt en telefon till mig:) , en Samsung jet S8000 :) , tack som fan pappsen <3 , du är fan bäst, <3 du & mamma! helt klart!! och så äre ju såklart snart dags att göra naglarna, & så är ju snart Balen. och likaså studenten <3 LOVE IT (: och när studenten är tagen så äre sommarlov ;) !! och då ska jag åka ner till min mormor. i Halmstad. och ta en intensivkurs för körkortet. och när jag kommer hem där ifrån så har jag KÖRKORT!!!!<3333 hejjja miiiiiiig =D ,och så äre ju såklart dags att kööpa bil dagarna där på.. (; , lalalaa =D . och så fyller jag år 9augusti, och eftersom att jag ska utbilda mig till make-up artist som jag skrivit några gånger här i bloggen, så blir det en kvällskurs. :) så jag går i skolan, och har utbildningen på kvällen. :) måndag - onsdag. enda fram till December typ :) nice eller !? ;) ja det tycker jag allt :D ahaha love love love love!! <3 men nu är jag långt fram i tankarna, nu äre en dag i taget som gäller.. <3 det är nu jag känner att mitt liv börjar! <3
PUSS PÅ ALLT! och även DIG!


vad tycker ni ? :) ni får gärna kommentera en skvätt om ni känner för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0