ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! LOVE IT!!

ÅH! Mina planer går som planerat!!
praktiserar på ett härligt ställe, vid namn Fars hatt. go personal. dom tog mig i sina händer å behandlar mig som en i gänget. dock är praktiken snart slut, och då ska jag praktisera på nordiska folkhögskola.  i en vecka, och så har en lärare på skolan rekomenderat om sommarjobb, vem tackar egentligen nej?,. lär ju ta det!!, och så har min systers pojkvän pratat med en som äger på Tre kockar, där jag brukar gå ut å festa. alltså en krog! så kanske får sommarjobb där också! LOVE IT!!!! och så ska jag kanske byta körskola. till ditt körkort. å ta intensiv kurser, så körkort lär jag säkert ha till sommaren!! ÅÅH!!!

JÄVLAR!! är så jävla lyckliiiig :D så håller jag på å kollar på lägenhet (: TOPPEN!!!<3 jag och en tjej kompis, ni vet säkert vem hon är. Sofia, vi håller på å kollar på lägenhet, vilket betyder att vi kanske flyttar ihop, as kul å bo med en tjejkompis säkert !:D än massa jävla killar som bara ställer till med en massa problem , fuck fuck fuck. Nä, nu ska jag gå ut å röka med ett stort leende på läpparna!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0