lite all möjlig skit. (:

& nu jag är singel. vart det någon / några veckor nu ?
vetefan, men singel är jag iallafall.. känns faktiskt rätt skönt.

slippa problem. slippa känna sig bunden.
nu kan man göra vad man själv känner för att göra.

Dock är jag ovän med Jannike. lite synd kanske? men med den saken finns inte så mycket mer jag kan göra åt., mer än att säga förlåt? vilket som inte kommer hjälpa . det är ju faktiskt inte bara jag som har gjort fel. utan det är faktiskt hon också. säger att jag inte finns där och skit för henne, medans jag är den enda som säger att hon är välkommen hit när hon inte mår bra och grejjer även fast jag inte orkar träffa någon så får hon komma, och då ställer jag inte upp..? aja, skiter i vilket. orkar inte bry mig längre.

i fredags var det midsommar iallafall.. :) gött, var bara hemma.. =) min syster Sanna,Claes och linnea kom hit.. satt å pratade och jag lekte med linnéa en stund. mys! medans mamma hade satt på potatisen på spisen.. underbart gott... drack så klart en nubbe till . men lär aldrig göra om det. Ren Absolut vodka.. är inget att leka med och bra smakade det fan inte heller... hahahaa (; på kvällen blev det bara till att vara hemma.. och igår, "lördag" åkte jag, mamma & pappa till lysekil, Crusing där. så de blev till att kolla allt folk, och alla fina bilar. och det blev även en bit mat. :) så så äre . sen mot kvällen så åkte vi hem... och när vi kom hem så satte jag mig vid datorn en stund. och sedan gick in i duschen. och jag har märkt att jag har fått fäärg .<3 så håller på att bli brun. så jävla underbart.

och idag söndag. har jag inte gjort ett skit faktiskt . bara varit hemma i stortsätt..ska väl sätta på en film om en stund.. och mysa in mig i en filt . med någonting gott, ett glas vin kanske? :) ska se om det finns någon som vill smsa lite med mig också , johan ställer väl upp.. hehe :) aja, nu har jag inte så mycket mer att säga om den här helgen tror jag? :) ha det så bra. pusspuss!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0