hahaha

Hejsan alla söta saker :)



Nu har jag kommit hem ifrån borås. och jag kan ju inte säga annat än att det har varit helt fantastiskt underbart! längtar tillbaka redan. kan ju skriva om vad som hände dom dagarna jag var där :) haha .(;



Torsdag
: Johan och Robin hämtade mig i kungälv och då åkte vi till stig center för att Robin var hungrig och medans Robin var inne å köpte mat så fick jag en kram av Johan ,<3 , sedan när Robin kom tillbaka så satt han å åt, och sedan så bar det av till Borås. och åkte sedan hem till johan för att kolla på film, - High school musical 3. sjukt go film. :) tycker jag då.. och jag tror johan tyckte den var ganska bra han med hehe .. =) så gick vi å borsta tänderna sen gick vi och la oss.. :)



Fredag
: jag vaknade vid 06:00 ? någonting?? av Johans jävla telefon!! HAHAH hans ringsignal är inte populär av mig, jääävlar vad många gånger den ringde, i och för sig så skulle han jobba, men aa. (; , jag låg kvar i sängen en stund, medans han sprang runt.. :) och tog på sig och allt vad han nu gjorde , sen gick jag upp.. och var hur seg som helst, usch, jag på morgonen, det funkar bara inte .. haha . men men. vid 8 någonting så ringde jag min syster.. :) och sedan ringde jag mamma, och bad hon ringa upp.. :) och de gjorde hon, sedan duschade jag.. :) och efter det.. diskade jag. sen gick jag och la mig på soffan för att se om någon var vaken, så man kunde messa lite, men nejdå. och då somnade jag, och vaknade när johan var hemma vid 12:30 nått. :) och efter en stund kom de massa folk. och dom drack öl. :) så stack vi å spelade kubb & fotboll,. fast jag var bara med på kubb. :) och bara slappat i den underbara väärmen.. helt sjukt gött. sedan så drog vi iväg en sväng på en uteservering, & sen in på krogen. och då började ju jag att dricka, eftersom dom inte kunde se mig med ett glas vatten, som dom gjort hela kvällen.. ;D haha. söta pojkar! tack för cidern grabbar :) efter krogen så gick vi å käka.. jag tappade matlusten som jag brukar göra, men men . jag åt lite grann iallafall,. :) hehe på vägen till matstället så var Johan glad eller någonting? haha? han försökte hoppa över en soptunna.. ;D och han misslyckades och ramlade. Lyckat när han redan har en skada i sin hand...(yy bra där gubben..=/, sen efter vi hade käkat var det dags för att ta en Taxi. vi släppte av Isaksson. en trevlig grabb, & när vi skulle hem till Johan, så somnade ju han såklart i taxin... och jag som inte kan vägen, hahha toppen!! men ja, johan ville ur bilen. så han öppnade dörren i en korsning, (yy.. bra där, ;) och betalade Taxin. så vi fick gåååååå typ.. 2 km.. ? haha långt var det iallafall.... ;D men men jag gick, och det lät som om jag skulle föda barn!! det var riktigt jobbigt att gå upp för massa backar. :) haha, När vi kom hem gick Johan och la sig i sängen, med kläderna på... hm ;) .. och jag gick å borsta tänderna sedan var det sängen för mig med. :)



Lördag
: (Ring ring,) Johans telefon........ (; han gick å svara tror jag? jag vetinte, orkade inte reagera,, han låg iaf brevid mig och pussa mig på munnen tills jag vakna.. =) och så kom de massa folk... och då gick jag in i duschen.. för att vi skulle åka till Varberg. gött (yy. när jag var färdig i duschen å fixat håret och valt kläder så åkte vi iväg. (: , När vi kom ner till varberg så börja jag sola med en gång, glödhett ute. :) haha, dumt gjort av mig, har fått en tvättbjörnsbränna i ansiktet (yy , tack solglasögon... -.-' haha!! så jävla snyggt.. ;D men vi fick god mat. grillat kött och potatisgratäng. mums! :) Sen efter en stund så åkte vi hem, han som körde till varberg hade bestämt sig för att sova kvar i varberg, men ångrade sig när han hade knäckt några bärs. (yy . så de blev inte den bilen . haha då fick 2 andra av johans kompisar köra. och när vi kom till borås så kom Johan på att hans hemnycklar ligger i rikards bil... killen heter det , hehe. (grymt många namn att hålla reda på) men men , ;D så var det ju bara till att ringa Robin. eftersom han hade en extra nyckel. och under tiden på det åkte jag och johan hem till Isaksson. och då knäckte dom ännu mer bärs.. (; haha, och sedan såklart.... efter några timmar blev de utgång igen, - uteservering - krogen. och där träffade jag ELIN ! :D min blogg kompis/ cs vän :D haha . ( www.Elindenfina.blogg.se ) Kolla in!! om ni vill, så jävla skön tjej, :) och efter en stund så märkte jag att jag hade fått för mycket alkohol. och ville inte ha mer egentligen, men fan. pojkarna köpte in hur mycket som helst till vårat bord. så då var det bara till att börja dricka.. de gick ju bra ändå.. hehe och efterfest hos elin och hennes pojkvän efter det. Jösses.. allting snurra.. xD aldrig mått så dåligt i mitt huvud tror jag hahaha. :D och johan somnade vid bordet (yy sen gick han in.. till soffan och la sig där, men nejdå, då blev de jag och Elin som gick in, jag gav henne toppen förslaget. att hälla vatten i hans öra :D och de gjorde hon hahahaha, men aa, han vakna. och då åkte vi så inte han & rikard skulle somna, haha, eftersom jag inte kan vägarna så bra.. ;D , men vi körde hem Rikard. och sedan så fortsatte vi till Johan. och såklart.. vad hände..?? JO... Johan somna i taxin IGEN! =( fast denna gången visste taxigubben vart han skulle, för Rikard hade varit så snäll å sagt vart vi skulle, haha bara de att Johan var extremt svårväckt. men de gick bra efter 5 - 10 min ;D då var han as pigg. och så fort vi kom upp i hans lägenhet så gick han in och tog av sig å la sig i sängen, och jag likaså. somnade lika fort bägge två...
 



Söndag
: vaknade före johan, utan hans telefon! (yy Jippie!! :D haha vaknade väl vid 12? :) gick upp å borsta tänderna och tog på mig lite kläder.och johan vaknade nån timme efter det. kändes som om jag fortfarande va full när jag vaknade.. usch, så jävla jobbig känsla. men men. sen när johan hade tagit på sig lite å borstat tänderna så låg vi i sängen å kramades.. å pussades lite.. <3 och även prata.. haha bla, om han kom ihåg att elin hade hällt vatten i örat på han ;D hahaha de tyckte han inte va så roligt faktiskt hahahaha, xD men han blev ju inte sur så =) sen så ringde Drazen.. och då var det dags att åka.. och nu är jag hemma.. kom hem vid 17:00 någonting :) hehe och nu skriver jag det här. har haft fett kul. och det lär jag göra om igen, vill det iallafall.. inte haft såhär kul på evigheter, träffa massa nytt folk, och att jag verkligen kunde må bra i sällskapet. visst, jag var lite blyg i början, men hoppas att de släppte iallafall.. :) haha, om inte, så släpper de till nästa gång! och elin vill att jag kommer den 30:de Juli? :) får väl se.. hehe vill veta va hon har för bus på gång :) men men , nu ska jag inte skriva så mycket mer.
Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Elin - nybliven Boråsare

Riktigt bra lördag =)

2010-07-05 @ 09:28:54
URL: http://elindenfina.blogg.se/
Postat av: Peter

Tjenare där. låter som helst grym men snurrig dagar allså. Jasså ni träffade Elin hon är grymt snäll hon

2010-08-07 @ 00:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0