frågestund ? :)


Hejsan hejsan,
dålig uppdatering nu på sista tiden tycker jag. det gör säkert ni med som läser.
är lite halv krasslig, ^^ va på sjukan igår å fick lite tabletter som jag ska käka
några dagar.. (: , dom hjälper ju allafall.. helt klart. usch, va vill ni veta?.. detta
är ju inte precis någonting ni frågar... men! jag kom på en sak, vad sägs om en
frågestund igen? Ställ frågor så svarar jag på det nästa vecka! eller någonting. :)?
det kan ju vara lite kul ? eller, ? ;P haha , dumma mig =D aja, det är lördag idag
som dom flesta vet,. vill dra ut på krogen. (y , men gåår itne :/ tror jag? ..knappt
pengar, fast det är klart, mamma är skyldig mig. =D , men men .. får la se..
skriver mera sedan . puss på livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0