fråågor, <3 Fråga något du med!

Det läskigaste du vart med om under denna årstarten?
- Hm , ingenting tror jag? eller jag vet faktsikt inte. någonting
har det väl varit, men inget jag har tänkt på precis?


Vem fan e Peter å varför publicerar du ett sånt skit videoinlägg?
- Bra fråga, ingenaning om vem den där peter är egentligen, det kändes som
en kul grej, men han är ju bara helt konstig i huvudet om jag får säga mitt.. haha!

Skulle du kunna tänka dig att köpa sexleksaker?
- Absolut! det är inget fel med det, (:

Vad gillar du för musik?
- Jag gillar i stortsätt all musik, utan punk och annan sådan där skit. (;

Favorit mat?
- Oj, har många olika rätter! potatis, med plattfisk, & vitvinsås!<3 ,
annars så äre potatisgratäng, eller sjömansbiff och hasselbackspotatis <3


Har du djur?
- Japp, har en hund och en ödla. hade kaniner med , men dom har tyvärr dött. :/

Hur ser en idealisk dag med en kille ut för dig??
- Det beror helt klart på vad man gör..men så länge man skrattar och
är glada och mår bra tillsammans så, ja .:)

Är du oskuld?
- Nej.

Är det roligt att ha min bror i din klass?
- Nja, lite tjatigt men ;)

Vad gör du just nu?
- Svarar på alla frågor.

Vilket är ditt favorit bär?
- Hallon & jordgubbar :)

Bästa sexställning?
- Missionären. sen finns det massa andra mysiga, absolut! (:

Hur skulle du beskriva dig själv?
- Snäll,omtänksam. pålitlig,social, osv (:

Hur ofta tänker du på sex, egentligen?
- Ska väl inte ljuga? i stort sätt varje dag, men det gör nog alla.

Hur gammal är du?
- 18

När du har varit ute på krogen, har du fått många ragg då?
- Oj, vilken fråga! jaa, det har jag väl allt fått, inte spelat speciellt
intresserad dom mesta av gångerna. men ja, bytt nummer med
varandra har man ju gjort, och håller kontakten med dom pojkarna. :*

Kan du inte lägga upp en bild på dig du är ju helt grymt snygg!?
- Haha , jo visst kan jag det. Varsegod. titta och Njut ?(;

Gillar du analsex?
- Aldrig haft fakstiskt, så kan inte svara på det.

Sväljer du?
- Ibland. väldigt sällan

Vad är din högsta dröm?

Vad ser du helst hos en kille?
- Vetinte, finns massa bra som kan vara dåliga saker.. beror på .
Är du bra i sängen?
- Aldrig fått klagomål (; och dom mesta säger
va dom tycker. så.. :) ja , enligt dom är jag bra.

Är det inte drygt att svara på alla frågor?
- Nej det är roligt! kul och se va folk ställer för frågor.

Vad har du för favorit film?
- Crossroads, Ingen kan älska som vi, har massa
riktigt bra favoritfilmer. kan knappt välja 1..


Om du fick bo vart du ville i världen, vart skulle du bo?
- Oj., jag har ingenaning tror jag, men är ganska nyfiken på U.S.A..

Vad är din bästa egenskap?
- Svårt att svara på, har många bra egenskaper.

Hur många barn vill du ha?
- 1 - 4, tror jag :)

Vad tycker du är sexigast hos en kille?
- Ruumpan, personligheten är ju bara så grymt
jävla över sexig. och så ögonen! och såklart håret.
och stilen, kläder osv..


Vad är din favorit dricka?
- Coca - Cola tror jag? men vetinte. finns ju dom
där, keldvatten. ? heter dom så ? :P haha, dom
är iallafall riktigt goda!

Vilket är godast? öl, cider, läsk eller vin?
- Beror på humör, och hur sugen man
är på vissa saker. Men cider och läsk.


Vilket är ditt pinsammaste minne?
- Vet inte, Ingenting är väl egentligen pinsamt? (:
man skrattar ju bara gott om det sedan?


Tror du på gud?
- Nej

Vad tycker du om homosexuella?
- Helt normalt, vill man vara det så får man väl vara det :) 

Vem är din förebild?
- Min mamma. jag älskar min mamma! och sen så tycker jag Jessica Alba är förjävla cool .

Hur roar du dig helst?
- Finns massa saker, sitta vid datorn, gå å ta en fika? :) städa? umgås med vänner?

Har du några hemlisar som verkligen ingen vet?
- Alla har väl hemlisar som ingen vet.. (: , det måste man ju bara ha? :)

Tror du på spöken eller övernaturliga fenomen?
- Jag tror att någonting händer efter döden. men om jag tror på sådant . vet jag
faktiskt inte. ibland kan jag faktiskt känna mig iaktagen.. men ja, är lite konstig ;)


Burgerking, max eller mcdonalds?
- Burgerking.

Har du körkort?
- Håller på med det, hoppas på ett körkort innan sommaren! :)

Hur länge kan du hålla andan?
- jag kan testa..29,4 sekunder.

Var fick du iden om alla dessa frågor?
- Ingenaning :) haha , alltid kul att svara på frågor.

Hur vill du bli uppvaktad på allahjärtans dag?
- Ingenaning faktiskt... det är som en vanlig dag för mig.
känner inget speciellt för den dagen, mer än att jag får
brev,& Mejl från " Hemliga beundrare "


Var ska killen helst vara pirecad?
- Oj! :) haha, tungan tycker jag, grymt fint. å sedan skulle
de ju nte vara fel med en mellan bena? :) grymt sexigt!
men sen finns de ju ögonbryn som dom flesta har, och läpp.
det är så grymt vanligt, inge roligt då, då blir man bara ..
en i mängden..


Kan du berätta om ditt bästa minne?
- Har många grymma minnen. vetinte vilket jag
ska ta bara, avvaktar med denna frågan.


Röker du?
- Ja, det gör jag faktiskt, men håller på att sluta, duktiga mig!

Hur mycket väger du?
- 50,3 eller någonting ;P  

Varför är alla killar svin?
- Alla är inte, du letar nog bara på fel ställe ..:/ precis som jag,
och många andra.. man hittar inte den rätta med en gång..

Vad ska du göra imon?
- Skolan och sedan plugga körkort.

Hur orkar man ha en blogg?
- Det är svin kul, men krävs mycket energi. Helst ska man ju skriva
ungefär 7 inlägg om inte mer varje dag för att kunna synas i bloggvärlden.
du ska ungefär skriva så du bara kan å orkar.. om vad du ska göra, om vad
du gör, om vad du har gjort, och om sådant som folk är intresserade av. (:
t.ex, Mode?, Sex. Smink, och allt annat. träning, och dom som vill gå ner i
vikt, som går på pulver. (Y , det krävs fruktansvärt mycket vetande och skrivande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0