20/1 - 10


Hejsan hejsaaaaaaan .

Varit i skolan idag, helt klart, och första gången vaknade jag kvart i 7, tänkte att ja kunde ligga en stund till.. men somnade om, -.- som vanligt usch, fan trött hela tiden ju! :( men men (; , haha fick gå in å väcka mina föräldrar 20 över 7. mamma skulle vara på jobbet klockan 8.. :o haha så hon fick fanimej stressa.. (; och pappa låg kvar en stund, men gick upp. duktiga han. (y. (: å jag gjorde mig i ordning. och så åkte vi.. weeei .

kom till skolan 07:57 ungefär! haha , å jag börjar 8! haha tuur man har ;) . hade svenska . vi skulle skriva lite saker om en bild vi fick.(; min blev ändå bäst. den handlade om en pedofil. (: haha. kan säkert skriva den här någon gång. haha! jaa, och efter svenskan.. så hade jag biild. gjorde massa örhängen haha ,  kanske blir att man har på sig nåon av dom när jag och Sofia ska ut på fredag?  vi får la se :) haha , iallafall. efter de skulle vi egentligen ha religion... men vi fick vara i köket istäället.. *booooring* , och även efter det så hade vi idrott. styrketränat haha , toppen ! (y , hejja mig!!! :D den tjejen jag  skrev om igår i mitt inlägg började gråta idag. bara för våran lärare fråga hur de va med henne, haha! hon såg la ledsen ut eller ngt, aja, hon börja iallafall gråta. stackars. haha (; i don't care! (a ,. men ändå. fick reda på att alex i min klass är kär i mig också. jätte kul -.- , väldigt intressant..* Naaaaaaat *

och även på lunchen gick jag, malin & sofia ut å käkade, vi tog tre kebab tallrikar. :O . tjockiiisar :o . haha , dom tog med vitlöks sås, och jag tog stark. inte lite stark utan AS stark. :o förstörde nästan min mat för helvete, ! haha men det var allt gott. Aja, nu ska jag inte slösa eran tid mer. hehe kanske skriver lite mer senare, :) Ska göra mig iordning nu. för att jag har precis duschat. får fixa mitt hår innan allt cpar. så slipper jag få ett rejääält flipp.

och innan de ska jag sätta mig inne på banken och betala lite saker som jag har beställt ;) Jummiiie!
men men , vi höres. Daniel kommer om en stund eller någonting <3 :D och kanske Lizette, men vi får la se hur det blir. Daniel kommer iallafall :)  så måste vara färdig (; men men . Puss på D :* och kram på er..


Puss på det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0