19/1 - 10


Hejhej,

kan ju börja skriva om min dag idag .-.-
För det första. kommer försent till skolan , toppen (y, precis vad man vill.... pappa väckte mig halv 8. å jag börjar 8.. så skickade sms till Sofia å sa att hon fick säga till läraren att jag blir lite sen. kommer till skolan kvart över 8 typ. helt död, alla glod, speicellt en jävla cpunge i min klass....

satt brevid henne först för att de inte fanns några platser, så blev hon för äcklig så tog min stol å satte mig brevid sofia. (; å då skakade hon bara på huvudet.. -.- usch! fan heller att ja vill sitta brevid henne liksom,. typ lebb eller någonting?

och efter engelskan som jag hade, hade vi rast å då gick vi bort till Idrotten.. och duktiga jag har varit med på den idag! Weeeei är man bäst eller!? - Jaaaaa (; hm , Jo. och på Lunch rasten klartsomfan att ungjäveln glor så in i helvete? så duktiga jag slänger ut mig en gammal vanlig tyken kommentar. " kul att glo eller? "
Iiiidiiiiiiiiiooooot-. . aja , nog om den jävla cpfittan. haha, oj vilka trevliga ord. (; aja, när vi slutade kom pappa och hämtade mig. och vi åkte å handlade, så att vi kunde käka någon middag. det blev Tacos.. (: gott, haha =) inte speciellt så vanligt att äta tacos på en vardag eller? (; det gjorde vi iallafall. eller jag . han åt bara köttfärs å lite grönsaker.

sedan efter när jag hade ätit och allt sådant.. så går jag och lägger mig! hejja miiig ! *naaat* kommer fan aldrig kunna sova sedan (; haha får försöka när jag har skrivit klart det häär... :) smsar lite med min snygga Daanii med . <3 , Weei . underbara duuuu <3 

för övrigt så har denna dagen varit en riktig kukdag om jag får säga det själv.
hoppas att morgondagen blir bättre.. Ska träffa Daniel efter skolan. <3
så jag hoppas dagen i morgon blir mycket bättre.. nu ska jag nog byta om. och lägga mig i sängen
och även duktig som jag är så har jag glömt mitt medel till min piercing (Y,så kan ju itne göra rent den heller..

aja, skitsamma. godnatt på er. sov så gott ,och ha en bra dag i morgon, för det ska jag försöka att ha!
kram på er, & Puss på D :*

Ska man göra denna eller ? (a,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0