14/1 - 09

Hejsan hejsan.
Nu är jag tillbaka, slutade för en timme sen ungefär, eller ja, 20 i 3 fick vi sluta.. :) lagat mat idag, jag gjorde potatisgratäng, fläskFilé . och lite grönsaker och rödvinsås. jätte gott, ;D . haha , så att. men men, mamma har köpt nicotin tuggummin.. ^^ hoppas att de hjälper, inte alls många cigg kvar :o haha känner fan nästan att jag får panik :/ uschaaaaaa.  mindre kul , tänk hur mycket jag kommer flippa, haha ,  aja skitsamma. det är värt det. om alla vet varför isåfall mamma kom å skulle hämta mig, så fick jag köra, sviin kul :O men borde fan ta tag i teorin nu med .. =/ . ahah kan inte bara köra hela tiden. måste jobba för å få kortet. det är ju typ teorin som räknas. ;D , så jajaja.  ska vara med Daniel idag tror jag <3 , myyys!!!! och sedan kommer väl Lizette och andreas också. får la se vad vi kan hitta på för någonting roligt isåfall <3 . om inte så kommer nog jag och daniel bara ligga i sängen å titta på film osv :) hhe men nu ska jag ... städa tror jag ? =) åter igen ;D haha , hare gött.
Puss på D <3.

Hej hej allihopa.
Fyfan, detta känns inte bra. inte bloggat någonting sedan lucia. kan ju ta allting kortfattat, julen var bra, och nyår va la okej. kunde vart mycket bättre. fick ny dator, smink, ansiktsmasker, en nalle, pyjamas, filmer, ljus, å massa massa mer.. nyår va la sådär , kändes inte bra över huvudtaget. Leif och Lena kom mina föräldrars kompisar, och senare kom Daniel , en kille som jobbar på Tempo. affären vid mig (y. jippiiie, han livade upp allting. allting va helt dött å tråkigt.. ^^ haha men de blev fan så mycket roligare när han kom. aja, nog om det.. skolan har börjat igen, började den 8/1 - 10 . :) å piercade mig i bröstvårtan den 30/12 - 09 ;D  rätt gött, så idag är den alltså två veckor gammal ,. hööhö. och så har jag bestämt mig för att sluta röka, och börja blogga mera. kanske låter vettigt? haha,  vart med daniel hela dagen. haha nej men nästan ;D han kom la vid... 7 ? 8 ? då kollade vi på film å  lite såå =) , Blackjack, en film som han tog med sig , som han dock glömde. haha =) men men ska ändå träffa honom imon så han kan ju få dom då ;) . hehe , ska se om jag kan träffa jannike någon dag med , så jag kan få tillbaka min kamera. lite segt med den kameran jag har eftersom jag inte kan ta svartvita kort m.m... fett seegt.. :o , hm ja , vad finns det mer å säga? jaaaa. ni kanske vill veta att det är slut med tobias också föresten? vart det ett tag nu. vilket känns härligt. är mycket friare nu på något sätt. underbart!!!!!!!!!!!!! thiihih. (; så nu blir de väl till å satsa lite seriöst på D <3 . jaja , men nu är faktiskt klockan 01:10. har faktiskt skola imon, så att.. jaa. godnatt,
kram på er & Puss på Daniii :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0