Vad är problemet?

åh, är så jävla trött på att en patetisk unge ska kommentera? ett inlägg ? (; pga av att jag själv tycker att jag är snygg osv . va är det för fel med å tycka om sig själv? är jag ful? knappast, kolla dig själv i spegeln om du inte redan gjort det. kolla i den innan du öppnar käften isf?(: och håll de för dig själv om du tycker så ? :) du kan inte få mig att ändra på mina ord i MIN BLOGG. skriv vafan du vill i din, så gör jag det imon, ok ? (; vafan är problemet? :) du stör dig på att folk tycker om sig själva , och är nöjda med sitt utseende? :) ouf. idiotjävel 

Kommentarer
Postat av: E.

Du är ju snygg ! =) så den andra personen kan ju dra och ta sig mellan benen hårt=)

2010-02-09 @ 09:27:21
URL: http://elindenfina.blogg.se/
Postat av: maleneb

tack sötnos!

2010-02-09 @ 20:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0