Sinnesro

Detta börjar bli lite störande faktiskt... jag orkar inte vara sjuk.. fick nyss reda på att jannike inte kunde ta hand om mig imorgon :( hon ska på någon fest.. så ja, jag får väl sitta å ta hand om mig själv dåra. :( Jaja, så är livet.sitter å snackar med Mikke å Jannike på msn. dom enda sociala idag. I och för sig så är klockan snart 22. å då drar nog Mikke han skulle kolla på tv. så , ja. blir väl ensam här .. Näe om man ska sova snart..? finns inte så mycket att göra., Men men .. ska göra rent min piercing nu . och antar att detta blir det sista inlägget för idag? vi får väl se om jag orkar skriva någonting mer sedan. :) aja, Puss så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0