Sjuk

Sitter hemma med feber.. hunden har varit inne hos mig hela dagen, så jävla söt!<3 bryr sig om när matte är sjuk, han ville knappt gå ut ifrån mitt rum när pappa ville gå ut å kissa av honom <3 , aja vilket fall som helst så vaknade jag vid 20 i 4? för att pappa kom in till mig,:) å så nu är min mamma påväg hem.. med lite mys å dricka till mig, som ja kan äta på .. :/ <3 tack . <3 min mamma är bäst. eller ja , mina föräldrar! <3 typ as många ifrån min klass har typ skickat sms å frågat hur det är med mig, haha. gulligt av dom. ja, och så har jag ätit typ, en halv liten kyckling bit å typ as lite sallad, får inte i mig någon mat överhuvudtaget.. känns ju sådär lagom bra..
sitter inne på nätet å kollar lite, och ska beställa lite kläder.. detta är vad jag ska beställa ifrån en hemsida.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0