Sjuukt tråkigt.. snöar. jävla väder!

Hm.. ? vad ska man säga? hela dagen har varit sjukt tråkig. har inte gjort någonting typ. skulle träffa henke. men de blev inte så? tror jag? kvällen är ju inte slut ännu. men jag tror inte det.. klockan är 22:53 nu.. så tror inte vi ses idag eftersom att han ska jobba imon?.. stackars. han ville igår att jag skulle sova där idag då. men ja, verkar inte bli så.. å mina föräldrar håller mig typ inne bara för det är äckligt mycket snö ute, -.- . lite jobbigt kanske ? :O Jaaaaa. men men .. haha, vafan äär 18 år. mitt liv har ju precis börjat! eller?  då kan man ju inte sitta hemma på en fredagskväll .. =/ åh.. när man kan va ute å allt sånt på helger, så vill man inte. å när man typ inte kan, så vill man? :o är de bara så för mig eller är det fler ?;P haha. aja . :D var iallafall med Henke igår. :) ska träffa honom imon med.. så kanske ska sova där :) de ska därimot bli mysigt hehe . :) aja. så äre. skriver nog kanske mer imon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0