Krogen med Ella! Tryck på länken :)

I Lördags var jag och ella ute på krogen i stan. helt okej faktiskt ,vi var på
The Golden Days, (; först när vi kom dit och en stund efter det kände vi oss
iaktagna, för en jävla idiot satt å glodde hela tiden! men så tar vi ett bord och
då kommer en kille som heter Christian och Mikael dit. :) as goa killar, haha
dom körde någon jävla frågesport eller ngt :P bordet runt, om hur gamla vi
var och vad vi jobbar med. haha, jätte fint. min gissning på Christian blev : 
24 år, och bygger fågel bo,. eftersom han gav mig en ledtråd på att han byggde
saker och kunde klappa fåglar (Y) haha , men såklart var det fel (; haha! ja .
sedan så gick ifrån dom. å då gick vi å dansa .. å så träffade vi en kille som heter
Sann och hans Kusin?Kompis? eller vad han nu var.. (; haha, as goa killar. :) faktiskt,
bytte nummer med den där Sann :) svin trevlig! än så länge iallafall.. hehe, men nu
lägger jag upp lite bilder ifrån den kvällen. Puss!
Ella!

Mikael

Christian


Kom inte här och ruffsa till mitt hår, det måste vara perfekt .
Fan kom inte här och kyss mig så mitt läppglans hamnar utanför .
Kom förhelvete inte hit och se söt ut , ja gillar inte att bli knäsvag .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0