Sommar, sol, fest...Kärlek? (:

Jag saknar sommaren! ska aldrig mer klaga på att det är för varmt.. vi har sjuuukt mycket snö ute nu. ja, den är ju fan inte inne -.- hah dumma mig!:D känns lite meningslöst att klaga på sommaren.. nu när man vet att man har världens jävla snö? aldrig sätt så här mycket snö någon gång! så ja, ska aldrig mer klaga :) Aldrig aldrig ALDRIIIIIIG! fyfan. men ja, man kanske ska utnyttja snön nu? med kameran  å nån gosig människa? :) nä men. ja, sitter här och tänker på sommaren , hur underbart hade de inte varit med lite solsken? vakna på morgonen av att fåglarna sitter utanför på någon pinne å sjunger någon mysig liten fågelsång? :) och av att solen lyser in genom rullgardinspringan..? åh..:/ å tänk tanken av att sitta ute på någon Ö med båten, å ett gäng vänner, eller ligga vid någon brygga i typ Lysekil eller i Hunnebo.. TUMMEN UPP! fan fest varje jävla kväll. bara till å dricka sööönder.. usch de där lät fjortis.. haha förlåt, ha en cider i handen. å en cigg i andra handen å bara leva livet tillsammans med goda vänner å ett jävla dunkande med musik. å kanske ta en simtur? :) gottgott gott. eller sitta ute å grilla? å spela kubb & vinna! å bara ha ett allmänt snack.. :) också mysigt! åh.. jag längtar.. pratade nyss med mitt ex Matthias på msn. och frågade honom om vi skulle festa tillsammans i sommar.. han va lätt på, hah aldrig festat med honom, å ändå har vi kännt varandra i en evighetstid. gött mysigt. eller ja, trevligt. men men.. än så länge så är det snö så långt ögat når.. tyvärr..deprimerande sagt men det är ju bara sant. haha pratar fortfarande med matte på msn. å just nu frågade han mig varför det aldrig blev vi två egentligen. vadå? :P vi har vart tillsammans typ. miiiljooontals gånger:P , och så sa han att det aldrig har varit vi på heltid haha, xD vadå heltid liksom? :P haha inget jobb ;) . nä men.. de har alltid varit så att vi bråkat fruktansvärt mycket . eller så har man tröttnat, å varje gång har de typ hållt 2 månader.. å sen tar slut å blir tillsammans igen.. och så vidare... har varit så.. vet inte hur länge? hade det aldrig tagit slut hade vi vart tillsammans i typ . 4 år? :) jävligt skönt att vi har sådan kontakt som vi har idag. kan verkligen snacka med honom om allting! fruktansvärt skööönt med sådana människor som honom! Nä han är då en riktig vän. en riktig kille. honom rekomenterar jag stort! till er. en av dom få som är sig själva i dagens läge. haha =)

aja, kanske ska sova snart.. ska eventuellt in till stan med Maamii imon.. :D skriver snart.. ska hålla jannike sällskap när hon ska röka, bara för att jag är hennes bästaste vän någonsin! HAHA! nu är jag tillbaka hoppas ni orkar läsa detta inlägget? ;) lär ju bli ganska låångt ! HAHA eller nej.. orkar nog inte skriva mer. funderar grovt mycket på sängen. ska ju kanske in till stan med mamma.. och iallfall så ska jag till Henke imon :) kanske e bra om jag sover lite grann då :) ska iallafall slänga på en film :) så jag kan somna, eftersom tvkanalerna inte funkar.. * suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0