SKRIDSKOR!

Sitter på min matte lektion, tänkte slänga in några rader här . man får ju passa på.. upptagen som jag är har jag ju knappt för någonting. har massa saker på G nu... men men, blogga har man ju alltid tid med! eller hur!! haha. det hinner jag allt med ..har haft svenska nu på morgonen. vi kollade på en film. - i taket lyser stjärnorna. visst är den bra?.. ed va det vi gjorde typ.. sedan hade vi rast, och jag spelade biljard med Alex, vem vann? (; JAG så klaart! hahahaha , sedan efter matten nu så har vi lunchrast. och då ska jag och Sofia gå bort å köpa en mascara till henne.. :) och så ska vi ta lite kort.. det är väl mysigt? jag och min klasskompis haha Alex, To... MAttias! haha jävlar va dålig jag har blivit på att hålla koll på namn nu då hha, vi planerar om morgondagen. vi ska åka skridskor!friluftdag då så.. måstge välja någonting. och då kanske det kommer en liten film snutt in hit, vem vet? om inte så kommer det in en del bilder antar jag? (: men men iallafall igår städade jag HELA dagen typ.  * sköööööööönt. * , riktigt skönt. att få det gjort. slippa göra det när man är som mest stressad. så ja, mn dag igår blev till att städa. och övningsköra. och handla, Och även färga håret. allt på en gång nästan... gottgott (: så äre! ska ni göra idag då gullisar? :) själv ska jag sitta hemma planera om morgondagen. ska in till stan med Ella efter skridskorna.. :) ska in på Cubus. osv.. :) ska la bli kul helt klart. (: aja, nu ska jag fortsätta med matten.. bloggar när jag kommer hem! =D  Puss på er babes :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0