Men typiskt...



Det är klart när jag precis skulle beställa kläderna inne på Cubus på nätet..
så gick de ju inte? så nu måste jag som är stressad hela tiden åka in till stan
å köpa det.. ååh , hur ska jag hinna? aja, någon timma i mitt liv gör väl inget?
det är ju kläder jag verkligen vill ha så får väl anstränga mig den biten :) haha.

Det är ju värt det, för det är ju sjuuuuuuuuukt snyggt ! värt
pengarna , iof inte jag som betalar. tur tur, haha (a puss på allt.
aja får dra in till stan när jag är frisk igen å slösa lite pengar (:

men men, nu blir det nog sängen.. klockan är.. 23:37.. och jag har
39,4 i feber! känns meningslöst till att vara vaken . kommer aldrig
bli frisk annars. :/ fifan.. men men . godnatt sverige. skriver mer
imorgon. hoppas ni inte kommer sakna ihjäl er efter mig! (: Puss!


Kommentarer
Postat av: Elin - den du vill vara tyyp

Snyggt juu.

2010-02-04 @ 09:41:17
URL: http://elindenfina.blogg.se/
Postat av: Maleneb

ja, inte alls dålig!

2010-02-04 @ 13:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0