Jag pallar inte mer.

Varför händer allting mig? jag orkar inte leva här i skiten.
jag måste ta de ifrån början så att alla ni förstår varför tårar
rinner ner och mitt hjärta fylls av sår, har gått så många år sen
 första gången jag blev sviken, men känslan den är kvar, har haft
sen jag var liten. har aldrig kännt mig älskad eller värdefull. har varit
rädd att skaffa vänner för jag är ingenting mot dom. har växt upp med
ett hjärta utan en bit, har fått kämpa för att leva, har fått kämpa för att
finnas, i tidig ålder börja jag skada mig själv, jag skärde upp min egna
arm såg blodet rinna varje kväll, jag har stått ensam med ett mörker
runt omkring....är fast i fängelset i huset där jag bor, kan inte ta mig
här ifrån vill bara bort från denna jord.. jag har levt i lögner, gått på
dom gång på gång, hur kan jag vara så dum? och tro att någon bryr sig
om mig? var riktigt nere i en djup depression, du säger du vill se mig glad,
men kolla här , mitt liv på lycka är det första du förstör, du har krossat mitt
hjärta, nu är jag på ruta ett, finns ingen mening kvar att leva ingenting känns
längre rätt, jag pallar inte merorkar inte vara här...





Btw, fått mina nya byxor idag. så
ser dom ut när dom sitter på =)


Kommentarer
Postat av: Bästaste Bästa vännen någonsinaste

Älskling. Nu ska vi inte vara såna <3 Du har ju mig ? Inte sant :* Jag älskar dig precis som du är. En IQ befliad fiskfågel som inte kan annat än se dum ut med munnen full av majs <3 Maalene , du har mig och jag är din vän. Du är min bästa vän och jag släpper inte dig. Var inte orolig. Jag kommer finnas vid din sida livet ut <3

2010-02-24 @ 19:56:25
URL: http://kungovring.devote.se/
Postat av: Maaleneb

tack jannike <3

2010-02-25 @ 23:18:28
URL: http://maleneb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0