Irreterad, ledsen & Deppig!

Ja, vad ska man säga? Börjar känna mig irreterad, ledsen & deppig... inte bra inte bra! känns förjävligt, varför det är såhär vet jag inte.. Det är absolut inte kul iallafall.. jag har ju för fan lov? :o, borde man inte vara pigg & glad istället? nä fyfan för att må såhär. det värsta är att alla tror att jag mår bra.. pffffft.=/

- Hur mår du? ,
- Sådär..
- Va bra att det är bra då! :)
" vafan? " =/

pappa ska ta hem en jätte gammal kartong idag. med alla mina gamla saker ifrån när jag är liten . typ gosedjur och sådant. haha , kul att kolla, å se om det är någonting man vill ha? det är ju trotts allt saker ifrån när jag va jätte liten. kan ju va lite kul? :) kanske bloggar sedan? vem vet... orkar inte nu iallafall.. * Suck *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0