ipreeeen - DÅLIG ...


Klockan är nu 13:37.. ^^ vaknade väl vid halv 1? :) hörde att min mamma var hemma, så jag gick upp.. hm.. sedan så gjorde hon lite varm'oboy.. å verkligen mår total skit. (Y , toppen...& så sitter jag och knaprar i mig massa ipren så febern ska gå ner någorlunda iallafall... haha fyfan rätt mysigt å vara sjuk ibland?.. men sjukt jobbigt ändå.. nu är de bara irreterande ,. kan inte ens äta. inte ens lite..? :o känns ju såådääär ....

men men.. vad ska man göra idag då? blir väl bara till att sitta här, eller någonting? eller sova..eller kanske ta ett bad. försöka äta?!..men men Jannike kommer iallafall hit imorgon och håller mig sällskap! den jävla söta saken! <3 för att mamma och pappa ska ut.. :) hoppas dom får det roligt iallafall så de blir väl bara till att ligga i sängen hela dagen?.. ska kolla med pappa sedan om han vill köpa med sig en tropisk Juice med sig hem. så jag får i mig lite vitaminer iallafall.. efter som mina halstabletter inte hjälper längre, för att jag har så jävla ont i min hals, känns ju sådär?.. kan inte ens dricka..sitter här med en varm o'boy å verkligen anstränger mig för att få ner den.. vätska liksom.. ? :) jaja.. och så skriver så klart tobias på msn .. han som skulle låta mig vara ? å vänta tills jag hör av mig..känns nästan på tiden dags till att blocka. eller någonting.. å att hana tror att jag å daniel är tillsammans? pfffffffft. va fan skulle de spela för någon roll om vi nu hade varit det? :) . du har ingenting med mitt liv å göra längre. du fick din tid... nog om dig.. haha, aja . ska ta å ringa min pappa nu <3 Pusspussss. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0