I know you want me (; höhö.


Kollat på melodifestivalen, den va väl helt okej. tyckte dock att Linda skullle vinna .. (; kanon låt. kommer nog bli en låt som kommer spelas mycket ute på krogen ;) ? men men . förslåt för dålig uppdatering idag. varit aktiv massa av dagar nu . på det senaste tycker jag.. skulle vart med jannike idag? men blev det så? , nej .. -.- blev lite besviken där faktiskt.. hon sa igår att hon kunde komma å ta hand om mig. men så kunde hon inte för att hon skulle ut, visst det kan ja köpa. :) , å så fråga hon igår om vi skulle ses idag. så skrev jag något med att vi får se? och så prata jag med henne på msn , och hon skulle träffa en annan.. så skicka jag ett sms till henne där det då stog : Trodde vi skulle umgås idag eftersom du inte kunde igår, Aja ." och som svar fick jag : Men du var inte säker ju så jag hade planerat annat <3, :/ kunde ju iaf skickat sms imorse å frågat juh.. :/ aja, skitsamma .. orkar inte ens bry mig om det idag. :/ orkar inte ens tänka på sån skit. ^^, för att nu ska jag städa mitt rum :) och lyssna på krogen musik, eftersom jag inte kan gå ut idag :/ haha! aja, stackars mig :)

 

Kommentarer
Postat av: Sandra

hehe aa, han va inte någon trevlig människa ;) aah du kommer nog också klara det det gör alla. Det är ju typ meningen att man ska "misslyckas" hehe. Japp det har jag allt ;) men säger inte när haha :D sjdå?

2010-02-07 @ 15:24:54
URL: http://saandriiie.devote.se
Postat av: m

lek inte.

2010-02-07 @ 23:49:15
URL: http://matilla.devote.se
Postat av: Maleneb

Lek inte vadå ?

2010-02-08 @ 01:46:16
Postat av: Anonym

typ, lek inte att alla vill ha dig o att du är snygg.

2010-02-08 @ 17:45:30
Postat av: Anonym

du är ju helt korkad.

2010-02-08 @ 19:41:51
Postat av: Anonym

en sak ska du ha jävligt klart för dig, att jag skriver vafan jag vill i min blogg :)

2010-02-08 @ 19:42:19
Postat av: Mrdeejay ;)

Maalene inte fan kommer ja spela den på Tre kockar;) hehe de ska du ha klart för dig(A) hehe

2010-02-16 @ 15:27:07
Postat av: Maaleneb

Varför itne:D

2010-02-16 @ 15:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0