Helgen

Var med Henke igår (Lördag) tills idag. (söndag) , den söta lilla puddingen (: han hämtade mig. gulligt! <3 :) när vi kom hem till honom så drack vi lite kaffe. sedan så gick vi upp till hans våning. satte på lite filmer.. Rush Hour. kollade på 1an.. efter det kollade vi på Sandor/Ida haha, ;D och han höll om mig hela tiden typ,<3 gulligt det är ju så jävla mysigt så man blir tokig! , och så spelade han gitarr.. :) åh, det är sjukt mysigt när en kille spelar gitarr i min närhet.. får ett leende på läpparna å kan inte släppa blicken ifrån honom. sjukt, men sant! :) sen vid halv 12 ungefär gick vi å la oss, Han har ju fruktansvärt mysigt rum! =D blev fan kär haha :)  å han har legat å hållt om mig i stortsätt hela natten. riktigt gott.. (: , Vi vaknade vid halv 4 idag! haha! snacka om sent! haha , å min telefon ringde, å smsa . å han sa att han undra va fan folk vill mig så tidigt, han trodde klockan var typ 9 - 10 någonting där. haha, men nähä då! klockan var allt halv 4. (; vi gick upp. å som jag brukar göra, är å sätta upp mitt hår så de inte är helt katastrof, och så borstade jag tänderna =) , å sedan så landade vi i hans kök, han var hungrig. haha =) , sen när han hade ätit så gick vi upp å kolla på ännu mer filmer Rush Hour 2 och 3. :) riktigt bra faktiskt,
sen efter ett tag så klockan blev runt 8, så körde han hem mig.. vi ska ju upp tidigt imon med tanke på att han har ett jobb och jag har en skola att sköta. :) så ja, när vi kom fram så rökte vi...å sedan så krama han om mig å pussa mig, sedan så kittlade han mig, klart som fan man kittlar tillbaka!? xD Men nädå!.. han slängde ner mig i snön istället! haha, tack för den ;) riktigt snällt ;).... å när han åkte så lagade mamma mat till mig, stektpotatis. å bacon..(; haha, jaja. nu har jag berättat lite om min helg. :) nu räcker nog det. haha ska dricka upp min latte å borsta tänderna å sedan dra mig ner mot sängen :) har ju trotts allt skola imorgon. som man ska sköta -.- haha usch, sa jag de där? ;D HAHA aja. godnatt Sweeeeeeden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0