Allt på en gång kanske?

Vaknade vid 8 idag, pga av att ja  va så fruktansvärt törstig! :o kan ju knappt dricka.. ska försöka få i mig en liten pytte tablett sedan.. ska nog gå ganska bra. tror jag. legat i badet en liten liten stund.. så jag har fått tvätta mitt hår. eftersom jag inte har orkat de på typ , 2 dagar :/ usch! hatar att inte duscha varje dag. jag känner mig riktigt äcklig då! :O , men men iallafall! jag vill bara att ni ska veta att min mamma är bara för underbar! <3 hon köper med sig en carbonara med sig hem till sin sjuka dotter!! <3 LOVE IT! (: , bäst bäst bäääst. <3 Kärlek till dig Mamma!(: , hm. iallafall ;D haha , oj va mycket iallafall de blir då! haha men iall.. ;) skoja! haha! gud va tråkigt man har när man är sjuk!:O ,  har iof ingen feber just nu , ganska så skönt. men de e nästan på gränsen. har 37,6. å ja brukar ha 38 när jag får feber. så de e ju ganska skönt att den kanske börjar lägga sig nu? om man har tuuur <3 , ajaja. nu ska jag ta på mig mjukiskläder,  är ju som sagt ensam hemma idag.. vad ska man hitta på? städa mitt rum medans man är lagom pigg? eller vad säger ni? ser ut som faan här inne.. :/usch. usch usch! inte okej. :( har gjort en lista också på vad jag ska göra med mig själv å i mitt liv. innan detta året är slut =) ? vad tycker ni ? har ju ett helvetes problem med mina naglar. dom går av, eller så kommer min dumma vana till att jag ska bita på dom :/  vetinte vart min stopp och väx är någonstans, så den blir ju svår att använda. funderar på å ta matolja å kleta in naglarna i , dom mår faktiskt bra av det. :) jaja, skitsamma ! ointressant. :)

Bra plan ;) eller hur ? ;) haha. fast körkortet är ju så klart viktigast! ska ev. göra halkan den 26/2 - 10 :) ganska snart allstå. och risk 1an, där man pratar om droger å skit eller va de va ? (a ,haha . ska jag och min syster göra i början på mars :) så vem vet? kanske har körkort till sommaren iallafall :)? haha ojdå, blev mer text än vad jag trodde ;) så att... som jag sa ovan!. nu går jag och tar på mig mjukiskläder!:D<3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nu har jag skrivit om halkan :) så bli inte för rädd nu ;) haha

2010-02-06 @ 10:48:28
URL: http://saandriiie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0