Är det såhär det ska vara? :/ <3

Har du nån gång känt att ingenting känns rätt?
allt är bara skit varenda jävel kollar snett har du bett
om hjälp men ingen vill hjälpa hatar du livet är du trött på att kämpa?
- jag kan inte tänka klart, mina tankar dödar mig.
fan jag skriker efter hjälp men ingen vill höra mig 
för alla bara skrattar & pekar o snackar, folk 
trampar ner mig som en fucking dörrmatta.
jag ber till min gud om ett eget himmelrike...
alla mina spöken dom besöker min själ
och förstör mina dagar, fan jag önskar du var här.
det finns ingen som fattar, hur det känns att leva
ensam med känslan alla hatar mig, jag har aldrig blivit älskad
vinden kan vända men pass på att vänta, idag ska det hända
jag är trött på att kämpa!



- Varför lämna du mig här, ensam?

Jag ligger och skakar & gömmer mig under täcket, jag tänker inte kolla
förens du ligger brevid mig..

- Jag vaknar upp öppnar ögonen och ser en verklighet, många som bedrar varandra jag föredrar ärlighet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0