Allting handlar om kärlek.

När jag träffade dig var världen upp & ner allting var oklart
du kom, du blev min hjälte & du hjälpte mig stå rakt.
båda fötterna på jorden, en dröm & ett mål
jag har alltid vetat vägen men du hjälpte mig att
jag vågar stå för mig själv, vara stolt för den jag är,
du har ändrat nått stort i mig, vet inte vad det är
Mina rop har blivit hörda, jag har nått fram till,
en dröm då jag var gömd i flera år , inte trodde fanns
Även idag kan jag ibland inte förstå vad som har hänt,
för varje gång du går ifrån mig vill jag ha dig här igen.
Du fick mig börja älska mitt liv & hela världen
så kom, ta min hand, jag är din i alla lägen
Du har rest mig upp, för alla gånger jag har ramlat,
du är min andra del, fast den bättre halvan.
lyckligast i världen, jag ber inte om annat,
kom nära, håll om mig, & säg att du stannar!
jag hittade ett själ till att fortsätta kämpa,
var redo att ge upp men du fick mig att vänta
jag sökte efter lyckan, du vet att jag har letat,
sen hittade jag dig & ett år har passerat
det bästa i mitt liv, jag är så glad att du har rört min själ,
för jag var vilse men du ledde mig på rätt väg
Du håller i min hand, när du vet att jag behöver dig,
& jag hoppas att du aldrig kommer släppa mig
Om jag mår dåligt, säg bara att allt blir bra,
för jag litar på dig, det är väl så det ska va?
du har visat mig kärlek, att jag duger som jag är,
tänk tillbaks till första dan, nu står vi här.
jag är så glad att vi träffats, vi får tacka lilla tax,
jag var nere på botten men står lyckan på max
för mitt liv var ett spel, men jag vann den dan,
jag förlora ingenting, jag vann mitt liv tillbaks...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0