Det glömmer jag aldrig!

detta är en svenska läxa som jag har. som ska handla om en själv,
i stortsätt. men jag valde den jobbigaste delen av mitt liv. att skriva
om.. som trycker ner hjärtat på botten. ja, ni kan ju läsa själva...


- Jag minns det som igår, men det är snart 4 år sedan...
jag går runt och tänker på det hela tiden, även fast jag inte vill, men tankarna till min våldtäckt tar över min kropp, det är ingenting jag kan styra.. tyvärr..
jag var 15år när detta hände, han var 19. dessutom var han min pojkvän, vi var tillsammans ungefär 2 månader innan detta hände, jag var jätte glad, hade precis fått moppekortet, och en kväll bestämmde vi att vi skulle träffas, så jag åkte dit.. när jag kom till honom så sa han at vi skulle till hans kompis för att han hade en fest, så vi gick dit, min pojkvän drack. och alla andra också, men inte jag eftersom jag skulle köra hem och efter en stund gick vi alla upp till killen som hade festen,  vi gick upp till hans rum och såklart så hade han suttis på en porrfilm, redan då kände jag att jag ville gå där ifrån, stämningen blev konstog helt tyst och obehaglig. så jag sa till min pojkvän, Fredrik som han hette, att jag ville åka hem, men han tvingade mig till att vara kvar, efter en stund så gick vi hem till honom. och han var ensam hemma och full som ett svin var han också. han luktade öl, typ som gammal fylla., ingen trevlig lukt.
hur som helst så drog han mig upp på sitt rum, började tafsa... även om jag sa att han skulle sluta.
men det gjorde han inte, utan han sa någonting med stil om att " du vill det här egentligen, du kommer inte glömma din bästa kväll / natt "
Han slängde mig i sängen och tog ännu mer på mig. jag kände hur tårarna bara trängde sig bakom mina ögonlock, och samtidigt som han trängde sig in i mig, skrek jag: lägg av! jag vill inte!
med en darrande röst & försökte ta mig loss, men han var ju mycket starkare än mig, ¨å jag kunde inget göra, mer än att vänta på att han skulle bli färdig.
När han var klar skyndade jag mig med att ta på mig mina kläder, och skyndade mig till min moped. för att åka hem...
När jag hade kommit en bit därifrån stannade jag vid en busshållsplats, och då sprutade mina tårar ut... jag visste ju vad som hade hänt, men tänkte inte berötta det här för någon. när jag hade släppt massa tårar så bestämmde jag mig för att fortsätta hem, klockan var väl ungefär 03:30 när jag kom hem, jag gick och la mig- det tog en stund att somna, men det gick tillslut...
jag dumpade denna killen dagen efter, och med en gång blev jag tydligen en hora. hur som helst....
det tog ungefär 2 år innan jag berättade det för mina föräldrar, dem ville att jag skulle göra en polisanmälan på det här. men jag ville inte, var rädd.. och polisen hade ändå inte trott på det. eftersom det inte finns några bevis. så det var lika bra att strunta i det. nu har det gått några år, och har fortfarande inte kommit över detta riktigt. det går i perioder, fram och tillbaka... han är fortfarande inte anmäld- men nu skiter jag egentligen i det..
sådana som han är inte värt någonting i mina ögon. sådana som han borde bli våldtagna själva, så dom vet hur det känns, eller plågas till döds...
bara dom jävlarna får lida, ganska..... ordentligt...
men nu mera tar jag ingen skit ifrån någon.. ochingen ska få behandla mig som dom själva vill. nu gör jag mitt race, det är mitt liv och det är min framtid som jag tänker kämpa för nu mera. resten skiter jag i ..

// MaaleneB

- Hoppas ni förstod min text.


- Här är flickan, som aldrig mer kan bli
krossad, som aldrig mer tar emot skit!

Kommentarer
Postat av: jannike

jag vet hur det känns hjärtat /: <3 Jävla fitta är han -.-

2010-04-22 @ 21:23:00
URL: http://kungovring.devote.se
Postat av: maleneb

ja det kan man väl säga att han är..

2010-04-23 @ 11:02:41
URL: http://maleneb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0