27/9 - 09 ♥ Krog helg! ♥

Hej hej allihopa! ♥
tänkte skriva lite om min helg.

Söndag: Idag har jag inte gjort överdrivet mycket. haha , ska väl städa snart .gick upp för en stund sedan..? borde fan städa. ser förjävligt ut ju.. :o , haha. vad mer händer idag? täda lite ljus ikväll och ligga i sängen å sätta på en film å mysa <3 , gott gott gott.. :) så ser min kväll ut! haha =) <3 kram på er som läser (;
Linn :)

Han utlänningen som tar sig på magen lr va han gör,
där är han ja skrev om i ett annat inlägg från krogen
han som tryckte sin vidriga kuk mot min rygg , MUMS ! :S


Freeeedrik (bujen - böjen) på koort :D han i profil ;) Nybliven 18åring!


TRE KOCKAR ! <3

Lördag: Jaa, dags om att skriva om idag då ja. idag vad har hänt, skulle ut med Ella egeentligen så gjorde mig i ordning.. helt i onödan kändes de som.. sedan så fråga jag Linn, om hon skulle med ut och det gick hon mde på. hehe. så då åkte jag till henne, och var hos henne hjälpte henne med kläder och lite sådant. (: , kom till Tre kockar sådär vid 10. och vakten sa " är du här idag igen " haha :) jaa, självklart ! så vi fick gratis inträde just då . för de var bara vi, å dom hade knappt öppnat. =) skönt skönt. Mr.DJ stod å spela massa musik . :), efter en stund sittandes. så gick vi ut å rökte. å då träffade vi en som heter Fredrik kallas (bujen - böjen) eller något åt de hållet, :) vi följde med han till en bankomat för att han skulle ta ut pengar självklart. och så stod en kille som kallas Lill-Tobbe där, och Andreas Reimer, och Andreas Dahlqvist. och linn gick bakom en buske och pissa. och då frågade lill tobbe mig om vi skulle knulla -.- hallå? ofta , jag svarade iallafall "Skulle inte tro de!" och dåå gick han iväg med dom andra pojkarna in på tre kockar och på vägen dit kasta han mobilen, skalet flög åt helvete, batteriet. hah å han tog inte upp de . aja,,så gick vi in på kockar igen. å satt lite till.. å då kom de 2 killar till bordet å fråga om dom fick sitta där . och de fick dom. så gick upp å dansa med dom, haha :) den killen jag dansade med hette Erik. dansade med honom hela kvällen (: eller ja, den studnen på dansgolvet, från typ kl 2  -3. hah =D , skit samma. vi bytte nummer och msn. :) han va jätte snäll. :) och det jävla svinet som tryckte sin kuk mot min rygg var där ! han var på linn så sa ja till han att han skulle ge fan i henne å gå där ifrån , de gjorde han. så fick linn dansa lite med Erik. och de gjorde hon. bara för att ja skulle se om han äcket skulle komma till mig , klart att han gjorde det. -.- jävla svin . men han fick ingen jävla dans, total dissade honom haha . lite kul. (; jaaa. så såg min kväll ut ungefär denna dagen :) trevligt var det. å DJ:n fick låna min kamera ikväll. så aa.. ska ladda upp lite bilder här :), kanske är lite kul ? (: haha :) aja. nu ska jag göra någonting annat pöss

Fredag: Hejsan hejsan. vart hemma från min praktik idag. för att ja inte orkade med tanke på att jag är förkyld. inte speciellt kul. men men skönt att vara hemma (a . hehe men ikväll blir det utgång med Ella så ska till henne,vilket var kul, hehe var hemma hos henne medans hon gjorde sig iordning m.m. så vi drack lite å hade kul. åså stack vi in till kungälv när klockan va typ... 10 eller något,  aja , hur som helst så var vi först in på Tre kockar. så in i helvete kul ! kvällen började med att vi beställde cider och öl, drack upp beställde mer, gick ut å rökte , beställde mer. gick ut å tog luft, gick in. gick upp å dansa . haha , en kille kollade in mig som fan , vad Ella sa iallafall när vi gick ut så gick han efter , när vi gick in så gick han efter, haha.  när vi gick upp å dansa så ställde han sig å höll koll.(: haha, efter de så beställde vi lite till . en drink....! som ella ville att jag skulle dricka upp så hon hällde den över mig, haha ellera , hon gjorde så den ramla . ;D i mitt knä och på bordet. å även på golvet, gott ;D så skulle gå in på toa för att tvätta mina händer eftersom dom var kladdiga. och även telefonen. så var det upptaget och när dörren låstes upp så va den killen som hade gått efter oss hela kvällen där inne..^^ han fick minen " wow, står du här och väntar på mig ". haha. :) jajaa , kvällen var helt underbar iallafall.. :) godnatt / M
Tre kockar! <3




Ella är taggad (;







Kommentarer
Postat av: Ella

förlåt att ja inte följde me ut i löärdags men mamma fick för sej att vi skulle sova över i sommar stugan srry ILY<3<3<3<3

2009-09-28 @ 00:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0