24/9 - 09 ♥ ='(

 Det var det som hände igår...
Min mamma och pappa bråkade också lite grann..
 vilket som kanske leder till att som skiljer sig, lite
halv jobbigt.. men jag tror att det är det bästa dom kan
göra just nu. =/ om vad dom bråkar om tänker jag inte
skriva. några vet om det. vissa inte. men men.. så så
 ligger det till... /: uscha, nog om det. orkar nte skriva
mer just nu. skriver sedan eller imorgon.. /: kram

-
ååh fyfan..pratat lite med honom nu.. å om de blir
ett bråk till så är det slut...='( vill igentligen inte
de .. älskar han så in i helvete mycket ='( Gaah..
men finns inte så mycket mer man kan göra, vi bråkar.
vi försöker lösa de. de löser sig en stund nästa gång så
blir de bråk. så ett bråk till så äre slut ='(, men hoppas
iallafall vi kan umgås som vänner..? å vara vänner framför
allt.. fan.. detta är nog de jobbigaste jag gjort på jävligt länge..='(

Usch fyfan.. bråkat med tobias.. mindre kul.. jag
vet inte ens själv va ja ska ta vägen längre..='(
orkar inte med massa jävla pissbråk fram å tillbaka.
nu vill jag bara att min mamma ska komma hem.. så
ja kan få krama om henne å kanske gråta hos en som
förstår? ='( jävla piss helvete!/ M

Hallå ♥
Hoppas allt är bra med er, för det är bra med mig (; hehe. inte gjort så mycket. gick upp typ kvart i 12. sedan så gick jag ut till altanen och fixade lite. eftersom min pappa håller på att bygga en ny altan så blir det ju ganska många klossar till spillo . vissa kan man elda med , resten är skrot liksom. så har rensat :) hehe . får ju vara lite snäll ibland. :) och så har jag varit ute hos mina kaniner . (: Millan, kottan & Chomper. :) - sötnosar <3, och just nu sitter jag och tjötar med Ella på msn... hon vill att ja ska följa med ut imon.. men vetefan? hon ändrar å bökar om nästa helg? men .. nääe. lär ju inte ha pengar , å orka vara me hennes kompisar som jag inte ens känner. haha hur mobbad kommer inte ja bli då :/ ? sååå jag ska ut på lördag! :D men nu ska jag göra mig iornding å städa lite grann :) . så aa.. kanske kommer upp ett nytt videoinlägg sedan, vi får väl se . :) ha det så bra så länge. kram på er alla som läser. / M


Kommentarer
Postat av: Tarja

jag skickar kramar till dig i massor.....jag hoppas verkligen inte att de ska ta slut...då gråter jag oxå :(

2009-09-24 @ 19:52:25
Postat av: Maleneb

åh, det hoppas inte jag heller Tarja.. men ibland kanske det är det bästa sättet man kan göra?..tycker om han riktigt mycket.. och det vet han om.. men bråk tycker ja inte om å så mycket som vi bråkar fram å tillbaka vet ingen vad man orkar mer.. :( kramar till dig vännen

2009-09-24 @ 20:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0