22/7 - 09 ♥

Hej igen alla helt underbara människor.
Vad ska jag skriva om egentligen? haha. kommer inte på speciellt mycket. har försökt att fixa min blogg en bra stund idag. men de gick inge vidare så jag löste det på ett annat sätt inte jätte snygg men det blev snyggare än var det var iallafall. (: , har över 70 besökare bara idag. :D skönt att dom kommer tillbaka lite grann. behövs faktiskt . så kan jag ju faktiskt lova att jag börjar blogga seriöst igen. jag la ju er ett tag föörut.. men startar nu igen. :) roligare när man ser skillnaden. (: så det känns bra.hm, funderar på att lägga mig i badet en stund . och köra en hårinpackning? låter inte som en så dum idé tycker jag . :) men får väl se . ska ta en kopp te sedan iallafall.. men men.. va ska ja skriva om nu ? hehe finns inte så mycket.. kolla gärna runt på min blogg.. :) ? kanske hittar ni något intressant . :) kram på er alla som läser. / M

-

Hittade lite snygga kläder på nätet igår .. som jag funderar
på att köpa nästa månad om pengarna räcker å blir över. (;
här är lite bilder på det jag hittade iallafall som jag funderar
på att skaffa hem till min garderob.. (:men här kommer bilder.
»
http://www.eliteladies.se/

blev lite små kär i denna, är priset värt de ? :)
Pris:
319,00 kr
-

Tyckte den här va riktigt söt :)
Pris: 299,00 kr
-

Den här blev jag sjukt kär i :), tyckte den va as nice.
funderar på att köpa hem den nästa månad. utan tvekan.
bara det finns pengar över så ska jag lätt beställa den! :)
Pris:
199,00 kr
-
Heej.♥

Weeei.. börjar bli bättre på uppdatera känner jag, fått tillbaka lite läsare och sådant.. låg typ på 2 - 5 om dagen förut.. haha igår hade jag iallafall 17... men har haft mycket mycket mycket mer, kom tillbaka alla läääsare:D .. haha. vaknade vid 20 i 8 för att min älskade pojkvän ringde. och preciss när jag skulle svara så la han på. (: bra det där älskling. <3 hehe men somnade om lika fort igen.  som ni kanske har förstått så är jag hemma från skolan idag. vilket som känns väldigt skönt när man måår såhär, uscha! fyfan för att vara sjuk. dagarna går segt. det är iof bra.. hehe :P men ändå xD , yäyä.. åkte på feber. men den är borta just nu, med en ipren så. :) hoppas inte den kommer tillbaka,  ja blir så seg ioch tött å irreterad :/ orkar inte sådant. men men nog om det. vad händer idag? ingenaning .. pratar med Linn just nu :). blir ingen trafikskola idag heller =/ .. inte när ja vart hemma å febern går upp å ner..  så att.. =/  tur att ja har en snäll syster som får förklara och kopiera upp allting till mig. :) <3 men men., ska hitta på någonting nu.. röka kanske ? :/ orkar man ? ... hm.. finns bara ett sätt att ta reda på . (; haha . skriver sedan <3 kram kram / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0