21/7 - 09 ♥


Hejsan
Det är tråkigt att vara sjuk. på väg att bli riktigt dålig nu igen..; hosta, förkyld så de skriker om det , fryser.. så jag antar att jag får feber inatt..=/ vill inte vara sjuk, men ändå är det skönt för att då går dagarna så långsamt. Som om någon spillt sirap på tiden. Man går runt i flera timmar och funderar på vad man ska göra. överkänslig för allting., lätt yr vid minsta ansträngning och snörvlandes inför alla man möter. Ingen vill ha något att göra med en, ingen vill själv bli smittad. Dessutom är man inte på sitt allra soligaste humör, snarare trött, bitter och trist.

Hm,, så idag har jag varit illa tvungen att vara i skolan vilket som gick ganska så bra, tog skolkort å sådant . så kom jag hem gick och la mig en stund eftersom huvudet är så tungt av all ansträngning man gör när man är på väg att bli sjuk,=/ och jag har lagt ner väldigt mycket tid framför datorn med att kolla mina farmar på facebook, å mina fiskar. och även fixat och pillat lite med bilddagboken..ganska skönt att komma någonstans där kanske? så de inte bara ser ut som ingenting .. och så har jag såklart övningskört en liten stund med mamma idag. hon tyckte det var en av dom bästa gångerna jag har kört. kändes bra att höra faktiskt . jag själv tyckte att det kändes som att "det här är inget, ska ju bara köra lite. " och som om jag haft körkort i evigheter, vilket jag inte har över huvudtaget. men de kommer väl snart om allt går som det ska med den biten..  täknte ta en Alvedon och dricka lite vatten, hoppas att det hjälper någorlunda. Suckar över att jag imorgon om jag måste ta mig in till skolan men nu så tänkte jag faktiskt ta och krypa ner i sängen. och hoppas på att ingen feber kommer inatt..men men om inte annat så skriver jag mera imorgon. god natt alla som läser. kram på er . / M


Kommentarer
Postat av: Peter

Stackars dej Maalene hoppas du kommer på fötter snart då. Jag gjorde precis slut vänskapen med Elin den hade vi i två år men jag orkade som sakt inte längre. Elin är en tjej som aldrig kan erkänna om hon har gjort nåt fel som jag berätta för dej så tog hon i lite för hårt mot mej jag person som blir sårad om nån gör sånt liksom. Jag tror inte hon förändras faktisk hon vill bli pinsmal liksom duger inte med sin fina kropp så jag kan inte göra nåt men hoppas vi kan lära känna varandra bättre o bli vänner på sikt

2009-09-21 @ 22:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0