20/9 - 09


Tack Peter. :) 
-

Detta hittade jag inne på http://www.tintinstyle.se

-
Sååå jääävla snygga! :o

Hade jag haft dom pengarna hade
dom legat i min garderob nu!<3

Pris: 2 399 SEK

-

Ett riktigt snyggt armband. :) hehe, men
kanske lite dyrt för ett band med lite text på..

Pris: 399 SEK
-

Kollar runt lite på nätet just nu .. grymt
snyggt halsband, lätt att man vill ha,<3
Men pengarna måste ju finnas till hands. vilket dom inte gör just nu .. :o

Pris: 2 750 SEK

-

Söndag:
Haj haj. Idag har det inte hänt så dääär jätte mycket... blev väckt av älskling runt 7 lr ngt i morse <3
myspys.. somnade om efter en stund.. sedan väckte han mig vid 9 - 10 ? ngt ? .. så gick jag in å badade.. :) å gjorde mig iordning sådär lite smått, :) inte hänt speciellt mycket än.  körde ner honom till kungälv vid 12. för han skulle åka hem.. =/ <3 så när vi lämnade honom fick jag köra hem. gick bra. så åkte vi till Tempo för å handla lite.. :) så köpte 3 filmer haha .<3 jag å mina filmer asså.. -.- haha <3 men men , man kan ju inte få för mycket av dom. inte jag iallafall.. så just nu sitter jag och pratar med en kille som heter peter. :) hha som har erbjutt sig till att göra ett videoinlägg åt mig :) gulligt :) tack!:) haha lär ju behövas eftersom jag är så dålig på det själv :P haha skriver mera sedan eller någonting :) kram så länge alla goa som läser. :) / M

Lördag: Ååh, vad skönt att få vara ledig , vakna brevid älsklingen, haha , sovit bort hela dagen idag ungefär. 19/5-09 = att idag är det 4 månader med mig och Tobias. <3 Åååh va fort tiden går <3 Jannike och Mikael kom en stund . så satt ute en bra stund , rökte och hade kul, haha satt i våra pojkvänners knän^^ haha väldigt kul. xD , sååå aa .. så gick vi in en liten stund. sedan ut igen, å in. haha, sedan ville jannike köpa en cola så vi åkte till kode för å köpa en cola till henne. sedan åkte vi tillbaka hit å rökte en gång till.. och sedan så stack dom . :) så var älskling inne på sin facebook . :) och jag låg i sängen och väntade på honom <3 :) Snutte då <3 . hehe  jaa, så såg våran dag ut ungefär.<3 godnatt.

Fredag: Hejsan, idag slutade jag halv 4... ganska så sent . kan man väl säga?. hade jag varit i skolan hade jag slutat 2 ;D , haha men men så är det väl nu när jag har praktik å sådant.. så gick hemå städade, å lite så.. och så runt 6tiden kom tobias. så då åkte jag och pappa ner till Kungälv för att hämta honom. :) va gjorde vi? typ. ingenting alls. seg fredag. mycket seg. ^^, <3 nog om det. :D 


Kommentarer
Postat av: Peter

Denna bloggen kommer förbli bäst allså jag kommer följa den varje dag o tack än engång att jag fick göra videoinlägget åt dej

2009-09-20 @ 23:44:11
Postat av: Elin - Blondi och gillar rosa !

http://www.eliteladies.se/

hittade jag dom

2009-09-21 @ 10:20:12
URL: http://elindenfina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0