13/9 - 09 ♥

Jag orkar inte!!!!!! ='(

Hallojsan ♥
Söndag idag då, vad händer ? ingenting vad jag vet.. plugga lite körkort kanske? kolla med mamma om vi kan övningsköra när hon kommer hem, inte för att ja tror att hon kommer orka det men.. :/ kan ju alltid kolla. :) hehe, vad mer? ingenting tror jag. som alla andra söndagar så är allt så jävla segt? ska väl farma på facebook, och se om Chomper vill hoppa lite idag =) hehe . :) kommer kanske in bilder på de sedan. kram/ M

Lätt värt att testa. :)


Kommentarer
Postat av: Elin - Blondi och gillar rosa !

Jo visst är han skön =) =)

2009-09-14 @ 10:51:35
URL: http://elindenfina.blogg.se/
Postat av: Peter

Tjaa Malene tackar så mycket. Jag som gjorde det video inlägget. Jag är självklart sugen att göra fler om du vill kan jag göra nåt åt dej nån gång. Skönt blogg du har verkligen

2009-09-14 @ 22:29:01
URL: http://www.nogg.se/petersdikter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0