12/9 - 09 ♥

Hejsan ♥
Lördag:
Idag har jag varit hos jannike, sov där inatt.. :) mysmys . förutom att hennes katt la sig i ansiktet på mig, mindre mysigt.. eftersom att jag inte tål katter.. =( men så är det väl ibland. hehe, hon körde hem mig efter ett tag för att hon skulle till Mikael. hennes nya. :) min gamla klasskompis hehe, så att jag och pappa stack ut och hittade på något annat kul, vi åkte till stan å åkte runt lite.. ganska skönt att komma ut. än att bara sitta hemma.. sedan så käkade vi, och såå :) sedan efter en stund så kom jannike och hennes pojkvän .. :) hon ville ta en cigg med mig , så aa.. visst (; . alltid trevligt. :)han va värsta söt mot henne, kramade henne och lyfte upp henne.. de var verkligen en go känsla att se. och känna. verkligen. synd bara att min tobias är lite för blyg för sådant. verkar det som iallafall :P hehe men jag älskar honom ändå gah.. min snutte älskling.<3 och nu har jag i stortsätt badat lite, håret fick en hårinpackning vilket som behövdes. så slitet som mitt hår är =/ .. men nu är det mjukt och fritt från trassel ! =D, och mamma kom nyss hem.. istället för kl 12.. :D underbart.. =/ jobbigt när hon är borta så mycket som hon är nu men.. lika bra å vänja mig antar jag .. jo föresten så har jag hoppat lite med Chomper..:D
för er som inte vet så är det min nya kanin. :) Förlåt för dålig uppdatering.. inge bra alls .. :/ men skriver lite om igår nu då..:) så att de kanske blir någon förbättring på mig :/ haha. fyfan... känner mig dålig som inte uppdaterar

Fredag:
var hemma ifrån skolan. vilket jag har varit hela veckan pga. ångest. och lite annan skit. men när pappa kom hem iallafall så fick jag 500:- så vi åkte in till stan..:) och köpte en kanin! en hane, som nu ska heta Chomper. bild kommer här nedanför om en stund. så gosade lite med honom och lät han hälsa på Kottan. min bruna kanin :) så klart sätter han på henne :P haha men det gör ju inget, eftersom jag ändå ska skaffa ungar. :) så att.. vill ni ha en bebis sedan när dom föds så säg bara till :) . hehe ,. mot kvällen så frågade jannike mig om jag ville bo med henne, så det gjorde jag. så vi åkte till henne. och ja , vad gjorde vi ? ingenting. :) bara va.. rätt mysigt.:) hehe , jaa.. vad mer? finns nog inte så mycket mer att skriva just nu , men bild på Chomper kommer nu! / M



Kommentarer
Postat av: Hetaste

http://www.xhamster.com

As heta filmer kolla in fan va hett xD

2009-09-18 @ 16:37:34
Postat av: coach7store

Good post! Thanks for sharing with us, I'll recommend it to all my friends!

2011-02-23 @ 03:47:42
URL: http://www.coach7store.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0