07/9 - 09 ♥

Jag vill fan ha en bebis :/ gör inget annat än att går å längtar efter en.. inatt så drömde jag om att jag var gravid. kände sparkar och allting , det va som om jag var vaken. läskigt men så jävla underbart. när jag vaknade trodde jag ju fan att jag hade en liten ängel i magen. går å tänker på bebisar hela dagarna.. vilket jag inte borde göra men gör det iallafall. hade man haft tur hade man ju haft en nu. men men, dom tiderna är förbi. men nu längtar jag på riktigt, sådär jävla underbar känsla när man ser dom. ='( gaah.. :/<3 nog om det... =(


Hej alla läsare.♥
Idag har jag varit i skolan en stund, stack runt 11.. pga. magont..  men så det är när man är tjej ibland.=/ föjävligt. haft ont i magen hela dagen, tårarna har runnit i stortsätt hela dagen.. så har ätit lite glass idag.. å bara tagit de lugnt, spelat lite Sims . sovit en stund. ätit lite med mamma och pappa..så blir väl till att försöka sova om en stund? eller någonting.. har jag såhär ont som jag har nu så blire ingen skola imon .. kan knappt gå, tårarna bara sprutar ut då.. haha tycker fan synd om mig själv när smärtorna kommer såhär. men men , bara att leva med.. mina p-plåster har iallafall gjort mycket nytta. :) hade sjukt ont regelbundet innan dom. så är ganska så glad att jag har dom. så nu sitter jag här med min dumma mage, och pratar med lite folk på msn. ^^ och så har jag kollat på bilar , hittade grymt jävla snygga :o. men de blir nog inget med det.. inte nu iallafall.. kostar ju bögen. hittade en svin snygg bil för 57.000 :- något^^ såån jääävla pärla! (: , men men får väl se vad tiden säger och ger mig.hm, skola imon? eller? vetinte.. får se hur magen mår. har jag så ont så ska jag verkligen inte gå. mamma skulle väcka mig å kolla om jag vill gå eller inte så jag får väl se... men men nu ska jag sluta skriva..^^ ha det så bra alla som läser. sov gott och dröm sött.. så höres vi. kram / M

Jo en sak till, vill bara skriva om en svin gullig sak som hände i fredags när jag var
med älskligen,hehe när vi var på väg tills han tjej kompis. så höll han mig i handen..<3 och så drog han mig tätt intill han så bägge två på en K brunn.. (a, såå jävla gulligt.. tycker jag då (': fyfan vad det värmer när han gör sådana saker..
jag älskar dig så in i helvete Tobias.. förstår du det eller? <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0