06/9 - 09 ♥

Hejsan hejsan.♥

Söndag: Idag har det väl inte heller hänt sådär jätte mycket sov till 11 ungefär. sedan gick jag in i duschen..:) sedan har jag och tobias i stort sätt kollat på tv. och lite sådant.:) sedan så kom tobias mamma och Putte & två vänner till dom. så fikade vi lite grann..sedan så gick jag med Lotta ut. (tobias mamma) och plockade lite plommon! vi farmade (a . haha Facebook live ;) haha :) sedan så pussade jag hejdå till tobias så han fick duscha och sova. <3 sedan så åkte jag med Lotta och putte hem. dom var så söta och körde hem mig. tack tack!<3 helt underbara människor asså.. måste jag faktiskt säga.<3 men nu så ska jag krypa ner i sängen.. inte mycket sömn i helgen. så att nu säger jag allt godnatt och sov så gott alla ! kram kram / M

Lördag: Fick sova till kl 2 ungefär, för tobias var hos sin mamma.. :) å firade Putte. som fyller 40 imorgon. grattis!. så ville han åka hem runt 4.. för han skrev att han tänkte på mig å så.. sötot själv! så Torbjörn frågade mig om jag ville åka med och hämta tobias. och det gjorde jag. :) sedan har vi inte gjort så mycket heller.. kollat på film hela dagen ungefär. Irene huss. jävligt bra film/filmer. bra gjort å allting .:) underbara. hehe. och älsklingen somnade såklart i soffan efter ett tag. :) vilket är ganska så bra för hans huvud. <3 så aa.. kan inte skriva så mycket mer än att vi kollade på film och sådant. för det är vad vi spenderade våran lördag tillsammans. <3 sedan gick vi å la oss och tobias somnade så fort han kom till sängen.<3

Fredag: var i skolan, efter det så åkte jag till älsklingen.<3 gosade lite med honom och sådant. åt lite mat m.m.. sedan skulle jag , tobias & matte gå till Becca deras vän. och umgås lite grann. de gick väl ganska så bra i början men... tobias och Becca skojbråkade så blev Becca sur och kastade en parfym flaska i huvudet på tobias :/ stackare.. :/ så då blev det ju till att torka blod och åka till sjukan. det hände ungefär vid 23:00 tiden. någont sådant runt där. och kom hem vid 03:00 04:00 någonting där.. =/ min stackars älskling fick sy huvudet :/ 3 stygn. fyfan... att se han ligga där å lida pga. att sy, å att se han blöda..jag mådde inte speciellt bra av att se honom sådär iallafall.. =/ men men.. <3 tycker de kunde ha varit jag istället.. =( så slapp han de där. mitt älskade hjärta har ont :/<3.. men men när vi åkte hem. å kom hem så käkade han lite grann. vilket var bra... sedan så gick vi å la oss.. myste lite smått.. å sedan somnade han.<3 ååååh.=/ tycker verkligen jätte jätte synd om honom.. men inte så mycket man kan göra åt det nu..=/ men men .. färdig skrivet för mig om den här fredagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0