03/9 - 09 ♥

Hallå hallå! ♥
Hoppas att allt är bra med er. :) för det är bra med mig =) hehe idag har jag varit i skolan, övningskört med mamma, vart hemma, hjälp mamma med maten, ätit, packat tills imon och formaterat om datorn. kan ju inte bli bättre :) helt underbart.. =) och imon som sagt så åker jag till Tobias <3 weeeeeeei ! <3 , så ska inte hem imorgon efter skolan. hehe så kommer hem på söndag. så det blir inget bloggande förens jag kommer hem ev. så att.. dålig på uppdatering =/ men men.. det är bara att acceptera just nu verkar de som, har vlivit jätte trött den senaste tiden.:) men det är bara bra. =) , går å lägger mig tidigt, vilket som betyder att jag går upp normal tid på morgonen! utan att komma försent. det kan ju inte bli bättre ^^ haha, men nu ska jag snart övningsköra till affären med mamma. för jag ska köpa cigg å en dricka tror jag tröttnat på vattnet -.- men men.. :) får väl se om min pappa åker med mig! vilket han inte kommer vååga :( haha :D men men. skriver sedan eller någon dag. ha det så underbart bra! så hoppas jag att ni läser och håller koll på uppdateringen. kram / M


Kommentarer
Postat av: elin -blond och älskar rosa

Japps .. patetiskt som fan..

2009-09-04 @ 08:52:47
URL: http://elindenfina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0