02/9 - 09 ♥

Hallooojsan. ♥
Varit i skolan idag, :) trafik på morgonen, gick bra, kollade på en hemsk film.. tonåringar som körde moped berusade. och 2 dog. =/ mindre kul.. läskigt att se kan man väl säga. sedn så hade jag bild och skapande, så jag håller på med en kudde:) en röööd hjärtkudde faktiskt :) och å ska jag skriva Tobias i det. med leopard mönstrat tyg. :) jätte fräckt. blir nog bra när det är färdigt. haha ännu en kudde till sängen! efter de. så hade vi rast, sedan så åkte jag och min lärare till Kareby. för att göra ett praktikbesök. gick bra faktiskt. så barnen är från 1 - 4 år ungefär, mer ska jag inte uttala mig om det. ^^ men men.. snart börjar praktiken , vecka 38 - 43. ska nog gå jätte bra, hehe och så har jag bakat lite bullar med mamma. och ska snar täta middag. vetinte vad det blir, men efter det vet jag iallafall att jag ska packa inför fredag tror jag? sedan blir det nog till att läsa lite i körkortsboken. lär ju behövas! och så ska jag formatera om min dator idag. för det behövs det med! full av massa jävla skrot är den ^^ ska bli skönt. men men ha det så bra så länge så skriver jag inom kort, kram / M :) 

 » Jag älskar dig Tobias Johan Fredin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0