5/10 - 09 ♥

Hallå ., ♣
Idag har de då nte hänt speciellt mycket? skolan.. typ..legar i badet i typ 3 timmar eller något.. ska ev. träffa Daniel imorgon. hoppas det blir av bara .. brukar inte bli de.. :( får väl se va vi hittar på isåfall.. kolla film å bara snacka kanske.. har ju itne träffats sedan i januari så.. kan nog kännas skönt å ha danne nära mig . han som alltid finns där för en när man behöver honom. han som alltid förstår. han som aldrig sårar .. han som alltid finns. <3 jaja. märker i morgon hur det blir med den saken. hoppas ni mår bra iallafall, för det gör inte jag :/ inte på topp iallafall..Tobias verkar ha bestämt sig. tror nog vi stannar som vänner nu .. kan ju hoppas iallafall.. men men.. han verkar inte speciellt intresserad längre ändå så va ska man vänta på :( ? äh, orkar inte ens tänka... magen gör ont, min morfar ligger på sjukhus? KUL , :/  ja vad mer? mår illa så ont har ja i magen , bråkar med allt och alla nu för tiden. ger upp. allt kan fan dra åt helvete ändå så .. :/ hare gött ? kram / M

- Jag är bara en i mängden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0