4/10 - 09 ♥

jaa , vad ska man skriva om idag? inte hänt någonting , var ute igår. de va la okej . kollat på film typ hela dan ? vart sur , förbannad, jaa.  allt på en gång , och nu är jag ledsen. min morfar ligger på sjukhuset .. :/ hjärtinfarkt. kul . inte för att ja bryr mig speciellt mycket eftersom att han skiter i mig :/ men ..men han är ändå min morfar..:( halv jobbigt.. så aa.. ensam hemma. mamma och pappa åkte in för en stund sedan så att.. ja finns inte så mycket mer att säga, så får väl se om jag går till skolan imon. lär ju inte sova innan dom kommer hem iallafall.. men skriver godnatt nu . för att nu ska jag göra någonting annat . ha det så bra ni som kan iallafall.. :) sov gott. kram / M
'

känns riktigt skönt de här tjejen ;) hoppas
du är nöjd med vad du håller på med :) haha.

Charlotte säger:
aa åå ja vet va han tycker om dig i alla fall att du inte skäms över att killar pratar om dig och att dom tycker att du e en maddras å att du inte är svår att få i sängen

Charlotte s
äger:
till och m
ä kim e glad över att han inte hade sex mä dig efter va han har hört från alla å han tycker också att du e jävligt äklig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0