3/10 - 09 ♥

Idag blire utgång med min Jannike (A . <3 weeeeei (a. myyspyys <3

-

Jag skulle nog vilja kalla mig själv för en:
barbiedocka av det tuffare slaget
Mitt utseende: brukar få de flesta att tappa hakan
Jag lägger gärna lite tid på: mig själv
Jag ogillar: Bajamajor
Om jag fick göra precis vad jag ville en hel dag skulle jag: spendera min tid med mig sjäälv <3
Jag rynkar på näsan åt: amatörpsykologer
Något som gör intryck på mig är när en man: betalar krognotan
Jag skulle någon gång vilja: bara gå fram till någon och säga ”Du ser trevlig ut – vill du dejta mig”?
Kan du som är man, tala om för mig som är kvinna: Varför är fjärrkontrollen till TV:n er privata egendom?
Det bästa med att dejta på nätet är: att jag kan stänga av dig om jag tröttnar på dig
Jag klär mig: efter humör


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0