29/10 - 09 ♥

hej hej.
Idag har de inte hänt så mycket. packat vidare med det sista.. ^^ haha låter som om jag ska flytta så mycket som jag packar hit å dit. xD haha men så är det inte. det är nämligen så att jag ska till min pojkvän idag .<3 weei stannar till söndag tror jag? eller lördag? vet inte hur han ville ha de. haha han knske skulle med mig hem på lördag. men vet inte hur det blir med den saken. om inte så stannar jag till söndag tror jag.:) hihi. myyys<3 såå jaa. ska fråga honom sedan om ja kan ta hans dator en stund(a, haha min farm kommer inte överleva isf haha. men de löser sig med det med. hehe men nu så ska jag ringa min pappis. å fixa mtit hår för de ser ganska så förjävligt ut. men men får se om jagg skriver på bloggen hos honom eller när jag kommer hem. hehe ha de så bra så länge alla som läser. kram / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0