28/10 - 09 ♥

De e ingen vanlig dag för de är jannikes födelsedag hurra hurra hurra..<3
jannike min älsklings tjej fyller 20 idag. <3 stort grattis!
och idag ska jag på min morfars begravning.. mindre kul .. usch. inte de minsta kul hm, men men . har ingen moster kvar heller.. ^^ mamma och eva min "moster" var bara halv syskon. visste jag inte. men hon kom på begravningen hon har inte ens haft ngn kontakt med min morfar på massa massa år. runt 30 år eller någonting sånt sa mamma. å så gick hon på begravningen. och blev skiiiit sur på mamma bara för att hon inte fick stå med i döds anonsen. :S konstigt liksom?:S en som bara snackar skit o inte ens står en nära? hallå lr.. aja begravningen va riiktigt fin iallafall... jag bröt ihop totalt när vi skulle gå fram till kistan..:/ å lägga en blomma å säga farväl å sånt.. så fort ja la min ros på kistan så kom mina tårar..:/ usch.. inte de minsta roligt.. fifan.hm,.å så kom jag hem från jannike för en stund sen. vi gjorde inte sådär överdrivet mycket.. xD ahha.. men men... nu ska jag packa för att jag ska åka till den mest underbara killen som finns imorgon! kram på er. / M

- Vila i frid morfar. <3


* 5april 1937
† 7oktober 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0