27/10 - 09 ♥

Hej hej hej hej hej !
Gick upp för nån timme sen, så håller på att göra mig iordning. för idag ska jag leka med Jannike. =) hoppas ja iallafall. imon är det onssdag. och jannike fyller systemet. alltså 20 . ni som inte fattade det. och imon ska jag på begravning.. min morfar har ju gått bort. så aa.. imon är det en jobbig dag.. :/ men men inget man kan göra åt. ska till min älskling på torsdag. så ja kommer säkert på lite andra tankar då. <3 weei . jag älskar dig. å vad jag och jannike ska hitta på idag? ingen som vet.(; ? ta lite kort kanske? haha , nä ja vet inte. ska handla med mamma ikväll. övningsköra morfars bil helt as go att köra ! körde den igår , lätt att ja vill ha. =o , den går aatt få jävkligt snygg om man vill. lätt väärt ! om ja nu får den (a. *hoppas* men nu ska jag fortsätta göra mig iordning. ska till brvlådan å kolla om min post kommit (a. haha =D Ciiao så länge, :) kram kram / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0