21/10 - 09 ♥ Baby Jag älskar dig! ♥

Nog om allt skrivande för idag! :). nu ska jag logga in på facebook. och fixa mitt lilla Café (: haha, sedan blire sängen. brevid Jannike (: sov så gott. Hare bra sötnosar, speciellt du Tobias, jag älskar dig! <3


-

Vad tänker ni på när ni ser en sån här underbar bild?
den är ju bara för mysig! vill med ta sådana kort..(:
- Toobias!?(a ställ upp! haha <3 puss pårej!



D
u får mig att må bra, du får mig att le, du finns
för mig när jag inte mår bra och vet du vad?
det bästa som finns är att vakna upp brevid dig.
tanken av att veta att du finns så nära mig. det
är en helt underbar känsla, att få kyssa dig. att
få krama dig, att bara veta att du är min älskling!
- Tobias Fredin, Jag älskar dig! ♥


-
Ingen kan få mig att känna mig såhär lycklig,
jag känner mig bara lycklig när jag är med dig!
5 helt underbara månader tillsammans med dig bby.
och jag hoppas verkligen på mer. du är den enda. du
är min alldeles egna pojkvän. grrr! bara ryser av tanken
på att du är min man! :$ ♥ du är det bästa jag har. det är bara
du som gäller för mig. ingen annan kille. aldrig någonsin! // Din flicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0